-

Optimaliseer je webshop met ervaringen vanuit de winkelstraat

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Redkiwi. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Redkiwi’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Nederland telt op dit moment 50.000+ webshops en dit aantal groeit rap. Hoe onderscheid je je in deze jungle?

Zeker in de huidige crisis waarin de winkelstraat aan het veranderen is en de online uitgaven aan het stijgen zijn, wil je jouw online bezoeker transformeren tot klant. Maar online kom je niet warm binnen via de voordeur van een winkel en is er geen winkelbediende die je helpt bij jouw keuze. Hoe zorg je er voor dat de bezoeker zich alsnog vertrouwd voelt, de weg kan vinden naar het juiste product en deze ook afrekent?

Wat kan je vervolgens doen met de data die je verzamelt en hoe kan je hiermee de funnel optimaliseren? In deze talk geeft Gijs Bitter, e-commerce consultant bij Digital Agency Redkiwi,  een aantal handvatten om direct mee aan de slag te gaan. Hij vertelt onder meer hoe hij complexe vraagstukken vertaalt naar gebruiksvriendelijke oplossingen die waarde toevoegen aan het product.

Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketing bureau Cool Content Company)

Spreker: Gijs Bitter (e-commerce consultant bij Redkiwi)

Collectie: E-commerce Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond