
Paneldiscussie: De do’s en don’ts bij internationale groei
Veel start-ups en scale-ups hebben internationale groeiambities. Wat moet je wel en wat vooral niet doen?
In deze Engelstalige paneldiscussie delen drie ervaringsdeskundigen, die niet alleen hun eigen organisaties internationaal hebben laten groeien, maar ook nog eens andere organisaties met plannen in die richting hebben, hun belangrijkste inzichten en tips. De discussie wordt gevoerd door Thor Olof Philogène (Stravito), Jorrit Steinz (ChannelEngine) en Gernot Schwendtner (weGrow).
Zij geven antwoord op de vraag wat de belangrijkste lessen zijn de ze op dit vlak hebben geleerd, wat de voordelen zijn van de Covid-19-pandemie voor start-ups en wanneer zij de ‘Great Shakedown’ verwachten en bij welke bedrijven en branches de klappen vooral vallen. Verder vertellen zij wat de belangrijkste behoeften zijn van bedrijven met internationale groeiplannen en of er nog wel een fysiek kantoor nodig is op locatie. Tot slot discussiëren ze over de valkuilen bij het bewaken van de bedrijfscultuur bij internationale groei.
Host: Justin Halshall
Sprekers: Thor Olof Philogène (CEO en medeoprichter van Stravito), Jorrit Steinz (oprichter en directeur van ChannelEngine.com) en Gernot Schwendtner (medeoprichter van weGrow).
Collectie: EDAY Digital Business Conference
Nieuwe insights
5 tips om een top 3-merk te worden op Amazon![Podcast] Doorzetters met José van Dalen: ‘Mijn vader overleed en een week later nam ik ontslag’AI Search: zo blijf je als merk zichtbaarHoe AI social advertising transformeert zonder marketeers te vervangenHoe je B2B-salesteam relevant te houden als 80% van de klantreis digitaal isGerelateerde artikelen


Van zichtbaarheid naar vertrouwen: de rol van founders in marketing

[Podcast] Tech Insider: het Nederlandse platform Rank My AI geeft inzich in AI-tools
