-

Personalisatiepijn – en hoe die te voorkomen!

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Sitecore. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Sitecore’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken.

Waarom personaliseren we? Om klanten een goede digitale ervaring te bieden, met als doel meer retentie, meer conversie en meer efficiency. Personalisatie van klanten op basis van de beschikbare data wordt gaandeweg steeds lastiger. Hoe manage je in verschillende segmenten klanten op een goede en relevante manier?

Dit webinar biedt houvast om de pijnpunten in het groeipad naar digitale volwassenheid op te kunnen lossen. Boris Leenaars, Lead Solution Architect van Sitecore gaat in gesprek met Krijn Schuurmans (Emerce) over het belang van klantervaringen in digitale kanalen. Op basis van een binnen Sitecore ontwikkeld model, het Digital Experience Maturity Model (DXMM), laat Leenaars zien hoe je personalisatie pijn kunt voorkomen.

Host: Krijn Schuurman

Spreker: Boris Leenaars (Lead Solution Architect van Sitecore)

Collectie: Emerce Ditital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond