
Personalisatiepijn – en hoe die te voorkomen!
Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken.
Waarom personaliseren we? Om klanten een goede digitale ervaring te bieden, met als doel meer retentie, meer conversie en meer efficiency. Personalisatie van klanten op basis van de beschikbare data wordt gaandeweg steeds lastiger. Hoe manage je in verschillende segmenten klanten op een goede en relevante manier?
Dit webinar biedt houvast om de pijnpunten in het groeipad naar digitale volwassenheid op te kunnen lossen. Boris Leenaars, Lead Solution Architect van Sitecore gaat in gesprek met Krijn Schuurmans (Emerce) over het belang van klantervaringen in digitale kanalen. Op basis van een binnen Sitecore ontwikkeld model, het Digital Experience Maturity Model (DXMM), laat Leenaars zien hoe je personalisatie pijn kunt voorkomen.
Host: Krijn Schuurman
Spreker: Boris Leenaars (Lead Solution Architect van Sitecore)
Collectie: Emerce Ditital Marketing Live!
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


De Contentmachine van Rompslomp

Van prompt tot persoonlijkheid: echt schrijven met ChatGPT
