-

De psychologie van copywriting voor conversie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Tekst is met 28% de belangrijkste factor voor conversie. Ontdek hoe je met minder woorden meer impact kan maken.

In deze video vertelt Martin van Kranenburg, Conversie- en persuasion-specialist bij Schrijven voor het brein, hoe je zorgt dat een instant connectie maakt met bezoekers op jouw (mobiele) website of app. Hij gaat dieper in op de zeven beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini (wederkerigheid, consistentie, sociale bewijskracht, sympathie, autoriteit, eenheid en schaarste) en vertelt hoe je die principes kan vertalen naar copy, design en structuur.

Martin was de best beoordeelde spreker (van de 200!) op de Webwinkel Vakdagen 2020 en weet als geen ander hoe je overtuigingsprincipes toe moet passen om invloed te krijgen op het (koop)gedrag van mensen. Hij neemt je mee in zijn presentatie ‘de psychologie van copy voor conversie’. Mis het niet!

Spreker: Martin van Kranenburg (Conversie- en persuasion-specialist bij Schrijven voor het brein)

Collectie: Emerce E-commerce 2021

Host: Hielko van der Molen

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond