-

Relevantere ervaringen met AI-gestuurde personalisatie

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor AB Tasty. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met AB Tasty’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) om gebruikerservaringen te verbeteren, is geen toekomstmuziek meer. AI-gestuurde personalisatie helpt om klanten te onthouden, te herkennen en relevanter te zijn.

Vrijwel alle consumenten (91%) gaan eerder tot aankoop over als AI-gestuurde personalisatie wordt ingezet. Eleftherios Kousakis, sales director van AB Tasty, vertelt in deze talk hoe hij bij klanten kunstmatige intelligentie inzet voor advanced segmentation voor de verbetering van de personalisatie strategie. AB Tasty groeide in elf jaar van een bureau dat zich met Conversion Rate Optimalization en UX analytics bezighield, naar een Experience Optimazation Platform.

Kousakis legt uit wat deep segmentation is en waarom het onderdeel zou moeten zijn van de personalisatie-aanpak. Welke rol kan AI spelen om personalisatie op een hoger plan te tillen? Met voorbeelden, use cases en tips.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Eleftherios Kousakis (Sales Director van AB Tasty)

Collectie: Emerce Conversion 2020

 

Deze presentaties en videos zijn onderdeel van de collectie Conversion 2020.

De collectie Conversion 2021 is vanaf 24 juni beschikbaar.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond