-

Remote customer service: zo haal je het beste uit je team

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Verint. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Verint’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Klantenservice teams zijn volop in beweging. Werken op afstand is het nieuwe normaal. Mensen en bots werken steeds meer samen om in te spelen op de veranderende klantbehoeften. Hoe zorg je er voor dat het customer service team ook op afstand een verlengstuk blijft voor je klant?

Al deze ontwikkelingen maken dat er veel gevraagd wordt van organisaties én van de flexibiliteit van de medewerkers van de service teams. Want hoe houd je hun werk interessant en behoud je je medewerkers? Hoe zorg je er voor dat het customer service team ook op afstand een verlengstuk blijft voor je klant? In deze video bespreken we samen met Han Bosz, Manager Operations Consumer bij International Card Services (ICS) hoe je effectief kunt samenwerken in remote teams. Hoe je medewerkers van de juiste informatie en tools voorziet bij het thuiswerken. Hoe je feeling houdt met de & werkvloer’. En hoe je de verwachtingen van medewerkers rondom flexibiliteit en thuiswerken kunt faciliteren. Naast Han Bosz, nemen ook Janneke Verbruggen, CX Consultant bij NTT en Martin Melis, Director Solutions Consulting bij Verint deel aan deze sessie. Janneke en Martin gaan in op de belangrijkste trends in customer en employee experience uit het wereldwijde NTT onderzoek onder duizenden organisaties. Vanuit dit onderzoek en de ervaringen van ICS leer je in deze video meer over:

  • Uitdagingen in customer service en hoe je deze kunt vertalen naar je eigen organisatie
  • Mogelijkheden om remote klantenservice teams flexibel in te richten en aan te sturen
  • Veranderende verwachtingen van medewerkers en hoe je hierop in kunt spelen

Daarnaast krijg je een inkijkje in de innovaties bij ICS en de nieuwste technologieën in customer engagement.

Sprekers: Han Bosz (Manager Customer Contact Center, International Card Services), Martin Melis (Director Solution Consulting, Verint) en Janneke Verbruggen (Senior Manager Consulting, NTT Ltd.)

Collection: Digital Marketing 2022

Host: Jaspar Roos

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond