-

Start-up, scale-up, smart-up? Wanneer besteed je fulfillment uit?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Active Ants. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Active Ants’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wanneer je start met e-commerce, verstuur je waarschijnlijk zelf je bestellingen. Maar er komt een moment dat dit je te veel tijd kost, waardoor je minder tijd over hebt voor je core business. Dit houdt de groei van je bedrijf tegen. Jos Kneppers, CEO bij Rolsfone, vertelt in deze video over zijn zoektocht naar een fulfillment-partner.

Een gespecialiseerde fulfillment-partner regelt alle logistiek rondom een e-commerce bedrijf. Die is daar vaak beter in dan jij. In deze video vertelt Jeroen Dekker, managing partner bij Active Ants, welke voor- en nadelen zo’n samenwerking heeft en waar je rekening mee moet houden.

In deze video

  • Denk op tijd aan outsourcing van bestellingen, maar start eerst zelf met verzenden.
  • Het vertrouwen met je fulfillment-partner opbouwen, bijvoorbeeld met duidelijke afspraken over wanneer er fouten gemaakt worden.
  • Waarom een gespecialiseerde fulfillment-partner duurzamer en slimmer verzendt dan jijzelf.
Spreker: Jeroen Dekker (Managing partner Active Ants) & Jos Kneppers (CEO Rolfstone)

Host: Hielko van der Molen

Collectie: Fulfillment 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond