-

Systematisch betere CRO door gedragsverandering, het kan

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Online Dialogue. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Online Dialogue’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Gedragsverandering in een organisatie realiseren is een grote opgave. Een gedragsmodel kan helpen om een organisatie CRO (Conversion Rate Optimization) te laten omarmen.

Zelf voor patiënten die van hun dokter horen dat ze hun ziekte alleen kunnen overleven door hun levensstijl beter en gezonder te maken, blijkt veranderen buitengewoon moeilijk. Hoe kunnen CRO-specialisten er dan voor zorgen dat een organisatie zijn cultuur veranderd, en alle collega’s hun werk- en denkwijze aanpassen? Ga er maar aan staan.

Ruber de Boer, conversie manager bij Online Dialogue, heeft een wetenschappelijk onderbouwd gedragsmodel ontwikkeld, dat een cultuur van experimenten en valideren ten dienste van CRO laat groeien. In deze Talk legt hij uit hoe het model in elkaar zit, geeft hij praktische tips en laat hij zien hoe je een organisatie motiveert om CRO te omarmen.

Host: Maurice Beerthuyzen (oprichter Nummer Negen)

Spreker: Ruben de Boer (Conversie Manager bij Online Dialogue)

Collectie: Emerce Conversion 2020

Deze presentaties en videos zijn onderdeel van de collectie Conversion 2020.

De collectie Conversion 2021 is vanaf 24 juni beschikbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond