-

Het tijdperk na de third party cookies

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Elevate Digital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Elevate Digital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Vanaf 2022 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel van maar liefst 56%). Hoe kan jij je als marketeer voorbereiden op deze ingrijpende verandering?

In deze video delen Bart Koomen en Serghinio Paolo Plet van Elevate Digital alle ins en outs over het verdwijnen van 3rd party cookies. Waarom gebeurt dit? Welke soort cookies zijn er? Welke issues zijn er momenteel met 3rd party cookies? En wat gaan marketeers merken van het verdwijnen van de cookies?

Verder vertellen de twee hoe je je nu al kunt voorbereiden op wat komen gaat. Daarnaast schetsen ze hoe de toekomst van online marketing eruit zal zien zonder third party cookies en hoe Elevate Digital, een full service growth marketing agency, hiermee omgaat. Het bureau realiseert online groei met een bewezen methode: Customer Infinity.

Sprekers: Bart Koomen (Account Strategist bij Elevate Digital) en Serghinio Paolo Plet (Chief Growth Officer bij Elevate Digital)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond