Het tijdperk na de third party cookies

Vanaf 2022 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel van maar liefst 56%). Hoe kan jij je als marketeer voorbereiden op deze ingrijpende verandering?

In deze video delen Bart Koomen en Serghinio Paolo Plet van Elevate Digital alle ins en outs over het verdwijnen van 3rd party cookies. Waarom gebeurt dit? Welke soort cookies zijn er? Welke issues zijn er momenteel met 3rd party cookies? En wat gaan marketeers merken van het verdwijnen van de cookies?

Verder vertellen de twee hoe je je nu al kunt voorbereiden op wat komen gaat. Daarnaast schetsen ze hoe de toekomst van online marketing eruit zal zien zonder third party cookies en hoe Elevate Digital, een full service growth marketing agency, hiermee omgaat. Het bureau realiseert online groei met een bewezen methode: Customer Infinity.

Sprekers: Bart Koomen (Account Strategist bij Elevate Digital) en Serghinio Paolo Plet (Chief Growth Officer bij Elevate Digital)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

11,4K



Gerelateerde artikelen