-

Het tijdperk na de 3rd party cookies

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Elevate Digital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Elevate Digital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Vanaf 2023 zullen de third party cookies ook verdwijnen uit de Google Chrome browser (marktaandeel van 56%). En nu?

In deze video vertellen Bart Koomen en Serghinio Paolo Plet van Elevate Digital hoe je je als marketeer voorbereidt op deze ingrijpende verandering. Ze leggen uit waarom de 3rd party cookies verdwijnen  en welke soorten cookies er zijn. Ze zoomen in op de mogelijke issues van dit moment met 3rd party cookies en wat marketeers merken van het verdwijnen van de cookies.

Ze schetsen een beeld hoe de toekomst van online marketing eruit zal zien zonder 3rd party cookies en hoe je je als marketeer nu al kunt voorbereiden hierop. Uiteraard staan ze ook stil bij hoe Elevate Digital hiermee omgaat.

Sprekers: Bart Koomen (Account Strategist, Elevate Digital) en Serghinio Paolo Plet (Chief Growth Officer, Elevate Digital)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond