-

De belangrijkste trends en ontwikkelingen in marketingdata

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Adeptiv. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Adeptiv’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe zet je data op een efficiënte manier in voor marketingdoeleinden? Bij het inrichten van je cloudplatform zijn de mogelijkheden groot. Welke tools zijn er en tegen welke beperkingen lopen organisaties aan?

In dit webinar vertellen twee experts over hun ervaringen en delen zij hun tips & tricks. Volgens Gijs van Eysden van Google moet je je als decision maker niet laten afleiden door data gaps of blijven hangen in het gegeven dat niet alle data toegankelijk is. “Focus op de data die je nodig hebt om een probleem op te lossen.” Binnen het snel veranderende advertentie-ecosysteem begeleidt hij partners en adverteerders om hun doelstellingen op het gebied van digitale marketing te behalen door gebruik te maken van technologieoplossingen die beschikbaar zijn binnen adtech- en cloud-producten.

Hij gaat samen met  Mark Ebergen van Searchresult in gesprek met Krijn Schuurman over waarde creëren uit de cloud. Mark is samen met het Adeptiv-team verantwoordelijk voor data-analyse bij onder meer Jumbo, Hema, Manutan en Zeeman en helpt bedrijven om met behulp van de cloud datagedreven te worden. Hij merkt dat marketeers vaak meerdere platforms gebruiken om hun campagnes uit te rollen. Hierdoor bevindt een grote hoeveelheid marketing en klantsignalen zich in verschillende data silo’s binnen de organisatie. Het managen van die datasilo’s vormt een grote uitdaging. In dit webinar laten we zien hoe je probleem tackelt. 

Sprekers: Gijs van Eysden (Advertising Data Architecture Lead bij Google) en Mark van Ebergen (Head of Analytics bij Searchresult).

Host: Krijn Schuurman (consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator).

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond