Unified Commerce: fysieke winkel moet transformeren voor naadloze klantervaring

Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen. Dat is nodig voor een naadloze klantervaring, zodat je de concurrentie voor kunt blijven. 

Met steeds meer vertrouwde merken die hun vestigingen sluiten lijkt de fysieke winkel een uitstervend fenomeen. Niets is minder waar, maar een transformatie van die winkels is wel nodig en vormt een belangrijke component van unified commerce. Wie dat doorheeft, wint de strijd om loyaliteit van klanten.

In deze talk neemt Pieter Van den Broecke (Manhattan Associates) je mee in de wereld van unified commerce aan de hand van een case van het Franse modemerk Maje, waarin de klantreis centraal staat. De case illustreert de implementatie van ship-from-store door SMCP Group. Pieter legt uit hoe de kunst van unified commerce een nieuwe troef is geworden voor succesvolle retailers.

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Spreker: Pieter Van den Broecke (Managing Director Benelux en Duitsland bij Manhattan Associates)

Collectie: Emerce E-commerce



Gerelateerde artikelen