-

Unified Commerce: fysieke winkel moet transformeren voor naadloze klantervaring

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Manhattan Associates. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Manhattan Associates’ privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Bij unified commerce stroomlijnen retailers hun organisatorische en logistieke processen. Dat is nodig voor een naadloze klantervaring, zodat je de concurrentie voor kunt blijven. 

Met steeds meer vertrouwde merken die hun vestigingen sluiten lijkt de fysieke winkel een uitstervend fenomeen. Niets is minder waar, maar een transformatie van die winkels is wel nodig en vormt een belangrijke component van unified commerce. Wie dat doorheeft, wint de strijd om loyaliteit van klanten.

In deze talk neemt Pieter Van den Broecke (Manhattan Associates) je mee in de wereld van unified commerce aan de hand van een case van het Franse modemerk Maje, waarin de klantreis centraal staat. De case illustreert de implementatie van ship-from-store door SMCP Group. Pieter legt uit hoe de kunst van unified commerce een nieuwe troef is geworden voor succesvolle retailers.

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Spreker: Pieter Van den Broecke (Managing Director Benelux en Duitsland bij Manhattan Associates)

Collectie: Emerce E-commerce

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond