-

REEF: van offline naar future-proof e-commerce speler

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Shopware. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Shopware’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.

Veel fashion bedrijven die de transitie naar online willen maken, hebben achter de schermen nog verouderde boekhoud/ERP-software en het ontsluiten van deze data naar de buitenwereld is tot de dag van vandaag nog een grote uitdaging. In deze video vertellen Caspar Hardholt en Frank Houtappels hoe Reef, fabrikant van lifestyle slippers, binnen 3 maanden transformeerde van een traditionele distributeur naar een toekomstbestendige e-commerce partij.

Reef wil snel groeien in Europa. Merkbekendheid en het creëren van een optimale customer journey en conversie zijn dus belangrijk. Maar hoe betreed je snel en effectief een nieuw kanaal als je nog met verouderde systemen werkt? Hoe zet je een merk dan online sterk neer? Welke rol speelt data in de optimale customer journey en hoe breng je je B2C en B2B sales samen op hetzelfde e-commerce platform? We laten zien hoe je ervoor zorgt dat er geen data silo’s ontstaan en dat je als merk een digitale transformatie kunt ondergaan zonder een volledig losse bedrijfstak op te hoeven zetten.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Caspar Hardholt (CEO, Alumio) en Frank Houtappels (Managing director, We Provide)

Collectie: Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond