REEF: van offline naar future-proof e-commerce speler

Welke rol spelen integraties voor fashion-bedrijven die snel de transitie naar online willen maken? Slipperfabrikant REEF vertelt.

Veel fashion bedrijven die de transitie naar online willen maken, hebben achter de schermen nog verouderde boekhoud/ERP-software en het ontsluiten van deze data naar de buitenwereld is tot de dag van vandaag nog een grote uitdaging. In deze video vertellen Caspar Hardholt en Frank Houtappels hoe Reef, fabrikant van lifestyle slippers, binnen 3 maanden transformeerde van een traditionele distributeur naar een toekomstbestendige e-commerce partij.

Reef wil snel groeien in Europa. Merkbekendheid en het creëren van een optimale customer journey en conversie zijn dus belangrijk. Maar hoe betreed je snel en effectief een nieuw kanaal als je nog met verouderde systemen werkt? Hoe zet je een merk dan online sterk neer? Welke rol speelt data in de optimale customer journey en hoe breng je je B2C en B2B sales samen op hetzelfde e-commerce platform? We laten zien hoe je ervoor zorgt dat er geen data silo’s ontstaan en dat je als merk een digitale transformatie kunt ondergaan zonder een volledig losse bedrijfstak op te hoeven zetten.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Caspar Hardholt (CEO, Alumio) en Frank Houtappels (Managing director, We Provide)

Collectie: Fashion 2021

16,9K



Gerelateerde artikelen