-

Van retailer naar omnichannel-speler

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor De Nieuwe Zaak. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met De Nieuwe Zaak’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Zo maak je een krachtige transitie.

In deze video vertellen Fabienne Geraedts en Stefan Buitenhuis hoe Goossens Wonen & Slapen transformeerde van ‘retailer uit het zuiden’ naar ‘DE omnichannel-speler van Nederland’ in de woonbranche. Ze laten daarbij zien wat de kracht is van branding voor de doorontwikkeling van je organisatie en je positionering.

Zij geven antwoord op vragen als: Hoe houd je vast aan een strategie ondanks de continu veranderende markt? Hoe zorg je dat een branding-strategie niet alleen iets is van de marketing-/branding-afdeling? Hoe neem je mensen uit de operatie continu mee in je strategie (What’s in it for them?)? Verder vertellen zij hoe je voor gecontroleerde versnelling zorgt en hoe je van een traditioneel winkelbedrijf naar een omnichannel-speler kantelt.

 

Sprekers: Stefan Buitenhuis (Account Director bij De Nieuwe Zaak) en Fabienne Geraedts (Directeur (Digital) Commerce, bij Goossens Wonen & Slapen)

Collectie:Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond