-

Verhoog je conversie met optimalisatie van de last mile

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Trunkrs. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Trunkrs’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Door het centraliseren van de last mile in de customer journey kun je je omzet aanzienlijk verhogen.

Betrouwbaarheid in levering is geen USP meer, maar een voorwaarde. Als webshop ga je een leverafspraak aan en jij bent verantwoordelijk dat dit gebeurt, met welke vervoerder je ook samenwerkt. De klant is pas tevreden als het pakketje is uitgepakt. Wordt dit ook door alle fashion webshops in de praktijk gebracht of wordt de last mile nog steeds onderschat?

Tijdens deze sessie bespreken Chester Kemp en Marc Kooiman hoe Eleganza Schoenen de conversie in de webshop met 15% wist te verhogen door de last mile te optimaliseren en centraal te stellen in de customer journey. Daarnaast gaan ze in op de laatste trends binnen de last mile op het gebied van snelheid, flexibiliteit en duurzaamheid. In welke mate kun je de consument het beste de regie geven over de bezorging? Wat werkt en wat werkt niet? Hoe manage je piekmomenten en zorg je ervoor dat bezorgers hun afspraken nakomen? Hoe kun je de service verduurzamen en welke effecten heeft dit op je conversie?


Host: 
Ronald ter Voert (Eigenaar RTV Media)

Sprekers: Chester Kemp (Operations & Customer Service Manager, Eleganza) en Marc Kooiman (CCO, Trunkrs).

Collectie: Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond