-

Vijf tips voor datagedreven marketing die echt werken

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Fingerspitz. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Fingerspitz’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Het dynamische karakter van datagedreven marketing vereist dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends en tools. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet. 

Datagedreven marketing heeft een verbazingwekkende groei doorgemaakt. Wat tien jaar geleden onmogelijk leek, is inmiddels gemeengoed. In dit webinar praat Jaap Jacobs je bij over een aantal trends die kunnen helpen bij het verzamelen van meer waardevolle leads en het genereren van meer omzet. Verder zoomt hij in op digital sales in Corona-tijd. Jaap is managing director bij Fingerspitz, een snelgroeiend datagedreven online marketingbureau met kantoren in Breda en Eindhoven​. ​

Hij behandelt datagedreven marketing anno 2021: van prototyping tot ungated content en van goed genoeg data tot fakedoors. En hoe zet je de laatste trends en ontwikkelingen zo goed mogelijk in om groei te realiseren? Jacobs geeft 5 tips voor online campagnes die echt het verschil kunnen maken.

Spreker: Jaap Jacobs (managing director bij Fingerspitz)

Host:
Krijn Schuurman (consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond