
Vijf tips voor datagedreven marketing die echt werken
Het dynamische karakter van datagedreven marketing vereist dat marketeers voortdurend op de hoogte blijven van de laatste trends en tools. Vijf tips die het verschil maken bij het genereren van meer leads én omzet.
Datagedreven marketing heeft een verbazingwekkende groei doorgemaakt. Wat tien jaar geleden onmogelijk leek, is inmiddels gemeengoed. In dit webinar praat Jaap Jacobs je bij over een aantal trends die kunnen helpen bij het verzamelen van meer waardevolle leads en het genereren van meer omzet. Verder zoomt hij in op digital sales in Corona-tijd. Jaap is managing director bij Fingerspitz, een snelgroeiend datagedreven online marketingbureau met kantoren in Breda en Eindhoven.
Hij behandelt datagedreven marketing anno 2021: van prototyping tot ungated content en van goed genoeg data tot fakedoors. En hoe zet je de laatste trends en ontwikkelingen zo goed mogelijk in om groei te realiseren? Jacobs geeft 5 tips voor online campagnes die echt het verschil kunnen maken.
Spreker: Jaap Jacobs (managing director bij Fingerspitz)
Host: Krijn Schuurman (consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)
Nieuwe insights
Vóór de klik: De ondergewaardeerde kracht van mid-funnel metrics[Podcast] Loyaliteit vraagt om relevantie, niet alleen om kortingAI en zoekgedrag: waarom social video de sleutel is voor online vindbaarheidRepair as a growth channel: the trojan horse of brand loyaltyReturnless: retourkosten verlagen, omzet behouden en klanttevredenheid verhogen met slimme incentivesGerelateerde artikelen


Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt

10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time
