-

Waarom kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP)? Uitleg en 6 belangrijke trends

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Episerver. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Episerver’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Een digital experience platform (DXP) kan het antwoord zijn op een CMS dat met teveel tools moet worden uitgebreid om te voldoen aan de huidige marketingwensen.

In deze video vertelt Paul de Metter (4NG) over de belangrijkste verschillen tussen een uitgebreid CMS en een digital experience platform (DXP). Bij laatstgenoemde optie heb je je CMS, marketing automation, klantencontactkanalen, CRM, et cetera bij elkaar in één platform.

Wanneer hak je de knoop door om over te stappen op een DXP? En wanneer voldoet een uitgebreide CMS? Het antwoord is niet: ‘als je groeit, stap je over’. Paul de Metter implementeert met 4NG beide oplossingen en laat je zien hoe je een weloverwogen keuze maakt. Daarbij neemt hij je mee in de laatste trends die van invloed op je keuze kunnen zijn.


Spreker:
Paul de Metter (Digital Strateeg, OMVP bij 4NG)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Eric van Hall (Oprichter en algemeen directeur, CopyRobin)

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond