Wat hebben AGU en Brabantia geleerd van hun ervaring met Marketplaces?

Marketplaces zijn niet nieuw. AGU en Brabantia deden er al uitgebreid ervaring mee op. Wat kunnen we hiervan leren?

In dit tafelgesprek met Eduard Brenninkmeijer (AGU) en Mart van der Zanden (Brabantia) hoor je wat zij hebben geleerd van hun aanwezigheid de afgelopen tijd op Marketplaces als Bol.com, Amazon, maar ook andere marktplaatsen.

Zij vertellen wat werkt en wat ze achteraf anders zouden doen. Je krijgt inzicht hun meest succesvolle learnings die jou helpen met de volgende stap met Marketplaces. Zij vertellen wat verkopen via platformen heeft betekend voor hun naamsbekendheid, propositie en internationale expansie en hoe zij het inpassen in hun channelmix.

Host: Emile Valkestijn (Specialist op het gebied van digitale marketing, zoekmachineoptimalisatie en contentmarketing)

Sprekers: Eduard Brenninkmeijer (Head of Marketing, Ecommerce & ICT AGU) & Mart van der Zanden (Marketplace Manager Brabantia)

Collectie: Emerce Marketplaces 2021

17,2K



Gerelateerde artikelen