-

Welke uitdagingen biedt internationale groei voor payment & check out?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Adyen. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Adyen’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wat zijn de uitdagingen waar je tegenaan loopt als je de ambitie hebt om online internationaal te groeien voor je betalingen en check out? 

In deze talk vertellen Loes Daniels, founder van de Amsterdamse scale-up Experiencegift en Tim van de Langkruis, expert op het gebied van online, in-app en contextual commerce bij Adyen, over welke kansen en uitdagingen internationale ambitie en online groei met zich meebrengt.

Je hoort hoe Experiencegift de transitie van lokale naar internationale speler maakte, welke impact deze groei op het checkout-proces heeft en wat de de impact is van wet- en regelgeving op het verwerken van betalingen. Ook wordt stilgestaan bij de rol van de coronapandemie voor de trends en ontwikkelingen in dit segment.

Host: Krijn Schuurman (consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)

Sprekers: Loes Daniels (Founder Experiencegift)  & Tim van de Langkruis (Product manager Adyen)

Collectie: Payment & Checkout 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond