-

Wie zit er achter de klantpas? Sligro’s lessen in personalisatie en digitalisering

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Wat zijn de uitdagingen van dit moment in personalisatie en hoe verloopt de digitale transformatie van de groothandel?

In deze sessie gaan Koos Schepens, Manager Marketing Automation & Digital Channels bij Sligro, en host Ronald ter Voert in gesprek over de lessons learned in digitalisering en personalisatie. Een visrestaurant, een hotelketen of een café; dankzij de Sligro-pas weet foodgroothandel Sligro precies wie er bij haar inkoopt.

Maar de professional achter die pas leren kennen, dat is een grotere uitdaging. Hoe weet je bijvoorbeeld of de barista of de chef-kok bij je inkoopt? En waarom maakt dat uit? Met twee marketing automation specialisten is Sligro dagelijks bezig om de juiste data te ontsluiten en in te zetten om optimaal relevant te kunnen zijn voor klanten via verschillende kanalen.


Spreker: 
Koos Schepens (Manager Marketing Automation & Digital Channels, bij Sligro Food Group)

Host: Ronald ter Voert 

Collectie: Emerce B2B Digital

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond