-

Zo bereik je Generatie Z – volgens Generatie Z

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

De wereld, gemeenschappen en menselijk gedrag verandert razendsnel. Hoe beïnvloedt dit de maatschappij en hoe kan je hier als organisatie op inspelen?

In deze talk vertellen Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) over het onderzoek dat zij hebben gedaan naar hun eigen generatie. Wat vindt Generatie Z belangrijk en interessant en hoe kunnen organisaties het beste communiceren met deze doelgroep? Generatie Z vertelt het zelf. Generatie Z is de vooroordelen over stress, burn outs en depressies zat. Ze zijn opgegroeid in een digitale wereld, maar ook in turbulente tijden.

Jahkini en Lecyca werken allebei bij Whetson, een denktank die zich bezighoudt met de toekomst. Lecyca heeft voordat zij als onderzoeker en spreker begon bij Whetson gewerkt bij Walmart, Procter &Gamble en het Europese Parlement. In 2019 werd ze verkozen tot een van de 50 veelbelovende talenten door het FD. Jahkini werkte voor de Verenigde Naties, als jongerenvertegenwoordiger namens Nederland.

Host: Justin Halshall

Sprekers: Lecyca Curiel en Jahkini Bisselink (beiden van Whetson)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond