
Zo creëer je een slimme merchandising-strategie
De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?
In deze video leer je hoe klanten de juiste producten bij jou kunnen vinden en kopen. Stefan van Opstal (CEO van Tweakwise) vertelt hoe je een hoge conversie en tevreden klanten – oftewel een slimme merchandising-strategie – kunt creëren. Dit kan zorgen voor een conversiegroei van maar liefst 15%.
Aan de hand van best practices van onder anderen kleertjes.com en Spar geeft hij antwoordt op de vraag hoe je een succesvolle merchandising-strategie creëert. Ook maakt hij duidelijk welke impact personalisatie heeft op deze strategie en wanneer je begint met het personaliseren van je aanbod. Tot slot vertelt hij hoe je de belangen van je eigen organisatie, je klanten en leveranciers in één transparante aanpak verenigt. Aan het eind van de sessie weet jij welke stappen je moeten nemen om een slimme merchandising-strategie toe te passen op jouw platform.
Spreker: Stefan van Opstal (CEO van Tweakwise)
Collectie: Emerce EDAY
Host: Ronald ter Voert
Nieuwe insights
[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenWord een CX-kampioen door een end-to-end aanpakHoe embedded payments de checkout veranderen bij Albert HeijnE-mailcampagnes die écht terugpraten: feedback wordt actieGerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
