-

Zo creëer je een slimme merchandising-strategie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Tweakwise. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Tweakwise’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De toekomst van e-commerce begint bij de essentie: het creëren van een slimme merchandising-strategie. Hoe pak je dat aan?

In deze video leer je hoe klanten de juiste producten bij jou kunnen vinden en kopen. Stefan van Opstal (CEO van Tweakwise) vertelt hoe je een hoge conversie en tevreden klanten – oftewel een slimme merchandising-strategie – kunt creëren. Dit kan zorgen voor een conversiegroei van maar liefst 15%.

Aan de hand van best practices van onder anderen kleertjes.com en Spar geeft hij antwoordt op de vraag hoe je een succesvolle merchandising-strategie creëert. Ook maakt hij duidelijk welke impact personalisatie heeft op deze strategie en wanneer je begint met het personaliseren van je aanbod. Tot slot vertelt hij hoe je de belangen van je eigen organisatie, je klanten en leveranciers in één transparante aanpak verenigt. Aan het eind van de sessie weet jij welke stappen je moeten nemen om een slimme merchandising-strategie toe te passen op jouw platform.


Spreker: 
Stefan van Opstal (CEO van Tweakwise)

Collectie: Emerce EDAY

Host: Ronald ter Voert

 

 

 

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond