
Zo maak je CRO effectiever met Growth Hacking
Als CRO-specialist ligt de focus op conversies. Maar eigenlijk heeft de complete klantreis je aandacht nodig. Dat kan met Growth Hacking.
Het CRO-vak is volwassen geworden, maar grote delen van de customer journey spelen zich buiten de invloedsfeer van de CRO-specialist af. En toch is conversie het doel van de hele klantreis.
Thomas van de Berg is Customer Journey Manager bij Centraal Beheer en past Growth Hacking toe om de effectiviteit van CRO-programma’s te verbeteren. Van der Berg was eerst UX-specialist, werd daarna CRO-man en vervolgens Growth Hacker. In deze Talk legt hij uit hoe hij binnen Centraal Beheer deze rollen combineert om klantreizen te verbeteren en nieuwe diensten te laten groeien. Met tips en zes verbeteringen die je direct kunt toepassen.
Host: Maurice Beerthuyzen (oprichter Nummer Negen)
Spreker: Thomas van de Berg (Customer Journey Manager, Centraal Beheer)
Collectie: Emerce Conversion 2020
Nieuwe insights
Retail media vergt één geïntegreerde media-aanpak[Podcast] Doorzetters met Elske Doets: ‘Het feest is over’, zei de bankEmerce Rapport Online Damesfashion 2025-2026Het AI value proposition canvas: praktisch kader voor digitale beslissingenHoe de adolescentie voorbij? Van ambitie naar uitvoering in datagedreven marketingGerelateerde artikelen


Deze 5 bedrijfsuitdagingen pak je vandaag nog aan met AI

AI neemt optimalisatie over, CRO verschuift naar strategie
