Zo zet Scotch&Soda data in voor personalisatie op schaal

Als je als retailbrand serieus werk wil gaan maken van personalisatie op schaal, en nog geen ‘CRM manager’ in huis hebt, is dit de tijd om er één aan te nemen.

Hoe meer je online verkoopt, hoe meer data je verzamelt, hoe groter de resultaten die je met personalisatie op schaal boekt in je marketing en sales. Daarvoor moet je wel je data, dus je CRM-systeem waarin je die data verzamelt, centraal stellen. Die stuurt je marketing aan.

In deze video laten Claire Boots (Scotch & Soda) en Jaap van Oort (Wunderman Thompson Commerce) zien waartoe je in staat bent op dit vlak. Zij delen hun toekomstige doelen: hoe wordt ook de offline ervaring in de winkels verrijkt door wat je al online van de klant weet?

Sprekers: Claire Boots (Global CRM Manager bij Scotch & Soda) en Jaap van Oort (Strategy Director bij Wunderman Thompson Commerce)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert

9.8k



Gerelateerde artikelen