Geplaatst door Future Forward Brand Newmedia

‘Cast It’ koppelt narrowcasting aan ‘touch through glass’ systeem als eerste in Nederland

‘Cast It’ narrowcasting houdt het volgende in: Digitale televisieschermen welke op afstand aangestuurd kunnen worden op een geselecteerde locatie en tijdstip en die gericht zijn op een bepaald publiek. Hierop is ‘Touch It’ een perfecte aanvulling. Neem bijvoorbeeld een potentiële koper van een huis, die bij het bedrijfspand van een makelaar het aanbod komt bekijken, de werkzoekende die bij een uitzendbureau wil weten welke vacatures er zijn of diegene die op zoek is naar de auto van zijn dromen en daarvoor bij een autodealer langs gaat. De combinatie tussen ‘Cast It’ en ‘Touch It’ vergroot uw expositie capaciteit.

‘Touch It’ maakt handig gebruik van een koppeling met de database van uw website en / of een andere bestaande database zodat u niet opnieuw informatie over uw artikelen hoeft in te voeren.

‘Touch It’ in combinatie met een ‘Cast It’ narrowcasting systeem is dus een perfecte combinatie, om uw (potentiële) klanten optimaal te kunnen informeren .

Bent u geïnteresseerd in ‘Cast It’ narrowcasting, of ‘Cast It’ narrowcasting in combinatie met
‘Touch It’, neem dan contact op met Future Forward Brand New Media of kijk op de websites
www.castit.nl of www.touchit.nl.