Geplaatst door 227 Search

227 Search en Fidder & Löhr gaan krachten bundelen

Fidder & Löhr en 227 Search hebben overeenstemming bereikt over strategische samenwerking op het terrein van executive search, recruitment, interimmanagement en detachering voor uitgeverijen en andere mediagerelateerde bedrijven.

Fidder & Löhr wordt medeaandeelhouder van 227 Search. En de activiteiten van PiuFlex, het detacheringbureau van Fidder & Löhr, worden overgebracht van Deventer naar het kantoor van 227 Search in Maarsbergen. Het management van de nieuwe combinatie wordt gevormd door Geert Meijer en Stef Löhr. Ook zal de nieuwe combinatie gebruikmaken van de vestigingen van Fidder & Löhr in Deventer en Alphen aan de Rijn.

Stef Löhr: “We hebben allebei jarenlange ervaring in de sector. Wat ons als personen en als bedrijven bindt is de liefde voor dit vak, de mediamensen en de factor Content. Wij spreken dezelfde taal. Weten wat er speelt. Al onze klanten, medewerkers en kandidaten zijn actief bezig met het publiceren van content in welke vorm en via welk medium ook.”

Geert Meijer: “We waren allebei op zoek naar verdere uitbouw van onze marktpositie. En dat bereiken we via deze samenwerking. De komende periode gaan we allereerst in gesprek met onze opdrachtgevers en de kandidaten. Om te bespreken waar we samen de dienstverlening kunnen innoveren en optimaliseren.”

227 Search en PiuFlex bemiddelen in functies – zowel vast als tijdelijk – van directie, (middel)management tot operationeel niveau. In alle disciplines die de sector kent: uitgeven/product management, uitgeefmanagement, (hoofd)redactie, marketing en sales. Maar ook projectmanagement, business development, content management. En in (zwaardere) staffuncties waarin specifieke kennis van de sector van belang is, bijvoorbeeld in Finance, Productie en ICT.

Voor meer informatie:
227 Search BV, Geert Meijer, tel. 0343-461255 of mail: geertmeijer@227search.com
Fidder & Lohr BV, Stef Löhr, tel. 0570-665959 of mail: slohr@fenl.nl