Geplaatst door Simyo

Simyo uitgeroepen tot het klantvriendelijkste telecombedrijf

Simyo is vandaag uitgeroepen tot het klantvriendelijkste telecombedrijf van Nederland 2022. In een onafhankelijk onderzoek beoordelen Nederlandse consumenten Simyo met een gemiddeld klantcijfer van 8,00, de hoogste score van alle aanbieders. Simyo is daardoor naast de beste mobiele provider, ook de meest klantvriendelijke.

“We doen er samen echt álles aan om onze klanten blij te maken. Van onze klantenservice tot aan IT. En dat meer dan 15 jaar lang, elke dag weer. Van iemand blij maken, is nog nooit iemand ongelukkig geworden. Sterker nog, het maakt ons werk juist zo leuk!”, aldus Bart van den Berg, de trotse directeur van Simyo. Dit jaar is Simyo voor de 25ste keer uitgeroepen tot beste mobiele provider van Nederland door de Consumentenbond en scoort een 9,7 op klanttevredenheid.

Sinds enkele maanden biedt Simyo ook mobiele telefoons aan (nieuw en refurbished). Zo speelt Simyo in op de wens van vele klanten en zet het een volgende stap na het alleen aanbieden van Sim Only abonnementen en prepaid. “Wanneer wij merken dat de Simyo klant behoefte heeft aan een telefoon bij zijn abonnement, doen wij er alles aan om mee te bewegen”, aldus Simyo directeur Van den Berg. “Ik ben er dan ook trots op dat we dit terugzien in de tevredenheid van onze klanten.”

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 wordt uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MarketResponse.

Over Simyo

Simyo is een 100% online telecomprovider en dochterbedrijf van KPN. De telecomprovider staat bekend om de service en flexibiliteit en biedt Prepaid, Sim Only en telefoonabonnementen aan. Simyo is meer dan 25 keer uitroepen tot de beste mobiele provider volgens het panel van de Consumentenbond. Daarnaast won Simyo in 2016 als eerste telecomprovider ooit de award voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. In 2016, 2017, 2019 en 2020 is Simyo door MarketRespons (voorheen SAMR) verkozen tot het Klantvriendelijkste Telecombedrijf van Nederland. Ook is Simyo al acht jaar op rij de beste Prepaid-provider van Nederland volgens onderzoek van het onafhankelijke prepaid simkaart.net.

URL : https://www.overons.kpn/nieuws/simyo-uitgeroepen-tot-klantvriendelijkste-telecombedrijf/