Industry Wire

Geplaatst door iO

7 Content Marketing Awards nominaties voor iO

Blended agency iO is dit jaar met maar liefst 7 nominaties vertegenwoordigd bij de Content Marketing Awards (CMTA) 2024. Op 6 november worden de winnaars bekendgemaakt tijdens de Content Marketing Awards & Convention in de Stadsschouwburg in Haarlem.

De nominaties zijn verdeeld over 3 categorieën, waaronder 4 nominaties in de categorie “Creatie, Vorm & Concept” voor spraakmakende producties als de podcasts Oorlogswond: het artsenverzet in Nederland en Operatie Geslaagd, Schoon doen we toch gewoon: De Afvalaanpakkers (gemeente Den Haag) en de innovatieve AI-campagne Vol Energie (Enexis).

In de categorie ‘B2E Content Marketing Programma’ maken Onderwijs met een open blik (NUOVO Scholen) en Werken in de Watersport (HISWA) kans op de hoofdprijs, terwijl Schoon doen we toch gewoon (gemeente Den Haag) genomineerd is in de categorie “Non-profit Content Marketing Programma”.

De genomineerde cases laten de brede expertise van iO zien en bevestigen waar we bij iO voor staan: het creëren van content die niet alleen impact maakt, maar ook echt het verschil maakt voor onze opdrachtgevers. We noemen dat High Quality Content Marketing.” aldus Aart Lensink, Managing Director iO Campus Utrecht.

Over de Content Marketing | The Awards ​
De Content Marketing | The Awards (CMTA) zijn dé erkenning voor inspirerende en excellente contentmarketing in Nederland. Tijdens CMTA komen vakgenoten samen om te leren van de beste cases, elkaar te inspireren en de lat voor het vak nog hoger te leggen. De awards worden uitgereikt in verschillende categorieën, waarbij zowel de strategische aanpak als de creatieve uitwerking worden beoordeeld.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht