Industry Wire

Geplaatst door Acorel

Acorel geeft customer excellence een boost met event over klantbeleving

’s-Hertogenbosch, 10 augustus 2020 – Customer experience-specialist Acorel organiseert op donderdag 17 september 2020 een inspirerend event met het thema ‘Structurele inkomstengroei door mensgerichte klantbeleving’. Verschillende sprekers delen tijdens dit event waardevolle inzichten over hoe bedrijven succesvolle customer excellence kunnen bereiken.

In de afgelopen vijf jaar kregen bedrijven dankzij snelle digitale ontwikkelingen steeds beter inzicht in klantgedrag. Daardoor is de directe relatie tussen klantbeleving en bedrijfsresultaten alsmaar duidelijker geworden. “Customer experience blijkt inmiddels een voorname en concrete drijver voor winstgevendheid”, vertelt Taco Schallenberg, CEO van Acorel. “Maar klanten zijn wispelturig, dus hoe vervul je de verwachtingen van klanten? Hoe vergroot je de klantbetrokkenheid? En hoe stimuleer je klantintimiteit? En dat alles met structurele inkomstengroei als doel. Dit event geeft antwoord op die prangende vragen, zodat beslissers in branches zoals consumer products, wholesale distribution en professional services betere strategische beslissingen kunnen nemen op het gebied van klantbeleving.”

Aantrekkelijk programma 

Tijdens dit event slaan Acorel, Noventum Service Management, Ferment Management, Ipsos en Pawlik de handen ineen. Wat deze organisaties verbindt, is bevlogen manier waarop ze hun eigen, unieke expertise – van HR, advies en marktonderzoek tot software – inzetten om de klantbeleving van bedrijven te verbeteren. Sprekers van deze bedrijven en andere gerenommeerde organisaties, waaronder verzekeraar Univé, delen hun inzichten, ervaringen en inspiratie rondom klantbeleving.

Tijdens interactieve sessies en inspirerende presentaties ontdekken bezoekers hoe een mensgerichte klantbeleving tot structurele inkomstengroei kan leiden. Deelnemers aan het event krijgen een goed beeld van de manier waarop je de klantbeleving hoog kunt houden om tastbare bedrijfsresultaten te boeken, óók als je hard geraakt wordt door Covid-19.

Op het programma staan diverse onderwerpen, waaronder:

  • Onderscheidende klantbelevingen in een digitale wereld
  • Écht luisteren naar je klanten en hen begrijpen
  • Uw medewerkers als sleutel tot succes

We sluiten het programma af met een netwerkborrel.

Praktische details 

Deelnemers zijn op donderdag 17 september 2020 vanaf 9.00 uur welkom op De Landgoederij in Bunnik. De afsluitende netwerkborrel start omstreeks 15.00 uur. Aanmelden voor het event kan via event.acorel.nl.

Ook te volgen via livestream 

Voor een veilig bezoek aan het event treft Acorel de nodige maatregelen volgens de RIVM-richtlijnen. Vanzelfsprekend is er voldoende ruimte voor bezoekers en sprekers zodat anderhalve meter afstand houden geen probleem is. Deelnemers die liever niet live aanwezig zijn, kunnen het event ook volgen via een livestream.

Over Acorel 

Acorel is expert op het gebied van sales, service, marketing en commerce. Als betrokken partner helpt Acorel organisaties hun klantbeleving te verbeteren. Van advies tot uitvoering, met pragmatisch verandermanagement en toegankelijke oplossingen. Acorel is de grootste SAP Gold Partner in Nederland op het gebied van customer experience. Het bedrijf is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar, en werkt onder meer voor Royal Swinkels Family Brewers, NCOI, ForFarmers en Plieger.

www.acorel.nl

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht