AdSomeNoise gaat opnieuw full-funnel: Doccle… Done!

AdSomeNoise heeft voor Doccle, het grootste administratieplatform van België, een uitgebreide full-funnel campagne uitgekiend. Van awareness over consideration tot conversion. In radio, video, social, display en search. De campagne maakt duidelijk dat Doccle veel meer is dan enkel je documenten raadplegen en opslaan. Met het platform kan je altijd en overal 100% veilig je facturen betalen. En het aantal deelnemende bedrijven groeit zienderogen. Zo betaal je vlot, onder andere, je ziekenhuis-, water- en telecomfacturen, waar je ook bent. Zelfs wanneer je naar beneden zoeft in een rollercoaster of op het punt staat je jawoord te geven. Kortom: zorgeloos, altijd en overal betalen? Doccle…Done!
Voor de visuals grasduinde AdSomeNoise in AI, met de hulp van image generators. De gegenereerde beelden werden gebruikt als vertrekpunt voor creatie en zorgvuldig bijgeslepen. Zo omarmen Doccle en AdSomeNoise de nieuwste technologieën, gestuwd door menselijke creativiteit.
De crossmediale campagne wordt momenteel uitgerold op radio, Spotify, Meta, display & Google Search.
CREDITS:
Client: Doccle
Client contacts: Jonathan Haasl, Ilse Thiry, Valerie De Groe & Elm Vandervorst
Agency: AdSomeNoise
Strategy: Rebecca Cox
Creative Director: Gert Pauwels
Concept & Creation: Lotte Reynaers, Tom Vanleenhove
Copy: Lotte Reynaers, Wout Dujardin
Production: Joey Stijven, Tom Bauwens, Tom Vanleenhove
Media Director: Pieter Jadoul
Campaign Managers: Sophie Van Laeken, Arthur Lauwers
Project Management: Karen Spreuwers
Sound Design: Tom Bauwens
Sound Studio: Het Geluidshuis
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.