Industry Wire

Geplaatst door Lightspeed

Adyen, MADE.COM en Growth Tribe spreken tijdens Lightspeed Connect 2018

Amsterdam, 2 oktober 2018 – Lightspeed, leverancier van kassa- en webwinkelsoftware, maakt wederom een aantal grote namen bekend voor Lightspeed Connect. Onder meer payment aanbieder Adyen, die net de beursgang heeft gemaakt, zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben ook retail-innovator MADE.COM en de growth hacking academy Growth Tribe nu hun komst bevestigd.

Do retail better

Tijdens het grootste omnichannel-event van Europa, met het thema Do Retail Better, zijn er in totaal meer dan 25 sprekers over 5 zalen verdeeld. Zij geven de 800 verwachte online en offline retailers insights in de ontwikkelingen, trends en uitdagingen van de retailmarkt. Inspirerende keynotes en hands-on workshops helpen de aanwezige retailers hun ondernemingen te optimaliseren, meer omzet te genereren en hun zaak toekomst-proof te maken.

De volgende nieuwe sprekers zijn toegevoegd aan het programma:

  • Roeland Prins, CCO van Adyen, presenteert op Lightspeed Connect de insights uit de jaarlijkse retail study van Adyen. Dit onderzoek werd gehouden onder 5000 consumenten en 500 retailers in Europa en biedt waardevolle insights die retailers zullen helpen om klantgedrag beter te begrijpen. Met Adyen is een spreker aan het programma toegevoegd die voorloper is op gebied van betalingen en duizenden online en offline retailers ondersteunt.
  • Damien Poelhekke, Managing Director Benelux van MADE.COM, verzorgt een inspirerende keynote. Het pad van digital disruptor naar ‘loved lifestyle brand’ en de kracht van storytelling om een merk te bouwen zijn de rode draad door zijn keynote. MADE.COM is een curated online platform dat zonder eigen voorraad werkt. In verschillende steden zijn daarnaast fysieke showrooms geopend om klanten de mogelijkheid te geven de producten aan te kunnen raken. Het succesverhaal van MADE.COM laat perfect zien wat omnichannel is en hoe het het beste kan worden uitgevoerd.
  • Bernardo Nunes, Chief Data Scientist bij Growth Tribe, toont in zijn keynote het belang van AI en machine learning. Na een onderzoek onder retailers op Lightspeed Connect in 2017 werd duidelijk dat de meesten van hen beseffen dat zij hun marketinginspanningen moeten verbeteren om competitief te kunnen blijven. Dat begint bij het verwerken en begrijpen van data.

Ook keynotes, paneldiscussies en workshops van onder andere influencer agency The Cirqle, Nyenrode hoogleraar Kitty Koelemeijer, Vlaamse e-commerce en pop-up ondernemer Jill Shaw, Jorij Abraham van de Ecommerce Foundation, multi-brand fashion store ZEB en Gilles van Gestel van I.Ma.Gi.N. Jewels zijn inmiddels bevestigd.

Algemene informatie
Lightspeed Connect vindt plaats in de Jaarbeurs op woensdag 24 oktober van 9:30 uur tot 20:00 uur. Tickets zijn verkrijgbaar via de website.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht