Geplaatst door Ajax

Ajax eSports en Azerion gaan samenwerking aan in mobile gaming partnership

Ajax eSports en Azerion zijn voor drie seizoenen een partnership met elkaar aangegaan. Azerion wordt de official mobile gaming partner van Ajax eSports. De twee partijen gaan in de samenwerking een mobile gaming strategie uitwerken en elkaar versterken in de verdere internationale groei.

De overeenkomsten in ambitie op sportief en zakelijk gebied is het fundament van de aangegane samenwerking. In Azerion heeft Ajax eSports een partner gevonden die de club nog verder kan helpen in de wereld van gaming.

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax: ‘Azerion en Ajax eSports hebben dezelfde ambitie: de wereld veroveren met hun proposities. Deze gezamenlijke ambitie maakt de match tussen de twee merken sterk. Hun inzichten helpen ons al flink, we kijken ernaar uit om dit avontuur verder met elkaar aan te gaan.’

Impact met Gaming
Ajax eSports en Azerion zien dagelijkse welke impact mobile gaming heeft op sportfans. Atilla Aytekin, co-CEO of Azerion: ‘Ajax eSports en Azerion zijn natuurlijke partners omdat we dezelfde waarden delen. We willen fans, spelers en medewerkers inspireren door ambitie en durf uit te stralen. Ajax eSports is voor ons een prachtig platform om dit naar buiten te brengen.’

Samenwerking Ajax eSports en Azerion
Ajax eSports gaat Azerion helpen om zichtbaarheid te geven aan hun producten en diensten binnen de doelgroep. Zo zal de naam van Azerion te zien zijn op de boarding tijdens wedstrijden van Ajax en is er een hospitality pakket afgenomen. Azerion helpt door middel van advertising en kennis op de binnenkort te lanceren app, ‘de Ajax Gaming Academy’.