Industry Wire

Geplaatst door Skillstown

All you can Learn voor Marketeers, de nieuwe totaaloplossing van SRM en SkillsTown

SRM en SkillsTown hebben hun krachten verenigd voor All you can learn voor Marketeers, de nieuwe totaaloplossing voor organisaties en hun marketingmedewerkers. Elke organisatie krijgt zijn eigen leerplatform met ruim 500 trainingen die medewerkers on demand kunnen volgen, zowel online als klassikaal. Zoveel ze maar willen. Waar en wanneer ze maar willen. Dit is uniek. All you can Learn voor Marketeers biedt bovendien maximale value for money. Voor een vast bedrag (vanaf 250 euro) per medewerker per jaar zijn de trainingen ongelimiteerd beschikbaar. Zo besparen organisaties bewezen op hun scholingskosten en krijgen ze meer voor minder.

Binden en boeien van talent

Medewerkers opleiden is belangrijk. Niet alleen omdat een organisatie zich onderscheidt door de kwaliteit van de mensen die er werken, ook om sterk te staan bij het binden en boeien van talent. Er woedt een war on talent, ook in marketingland. Met name jonge, ambitieuze mensen vinden het extreem belangrijk dat hun werkgever investeert in hun ontwikkeling.

Met All you can learn voor Marketeers bieden SRM en SkillsTown organisaties de mogelijkheid om maximaal tegemoet te komen aan de ontwikkelwensen van marketingprofessionals. En omdat deze totaaloplossing echt uniek is, draagt hij ook bij aan het onderscheidend vermogen.

Belangrijke voordelen

All you can learn voor Marketeers biedt organisaties veel voordelen. Hieronder staan een aantal belangrijke voordelen op een rij:

  1. Medewerkers hebben on demand toegang tot ruim 500 programma’s (klassikaal, online, e-learning, webinar, podcast). Behalve de speciaal door SRM samengestelde marketing- en communicatieprogramma’s, zijn er o.a. ook IT-, HR-, finance- en managementprogramma’s.
  2. Maximale value for money. In plaats van een versnipperde inkoop van opleidingen en trainingen, die altijd duurder uitvalt, betalen organisaties een vast bedrag (vanaf 250 euro) per medewerker per jaar. Zo besparen zij bewezen op scholingskosten.
  3. De mogelijkheid van een kennisplatform in de eigen huisstijl. Medewerkers kunnen hier elk programma gemakkelijk zoeken, vinden, boeken en volgen via verschillende devices (laptop, desktop, mobiel).
  4. Het platform biedt ook ruimte voor eigen content. Bijvoorbeeld voor je eigen interne trainingen, maar ook voor het ontwikkelen van onboardingprogramma’s of eigen leergangen op functie- of afdelingsniveau.

 

SRM en Skillstown

SRM is het opleidingsinstituut voor ambitieuze marketing- en communicatieprofessionals. Al ruim 60 jaar bieden wij op elk niveau gerenommeerde opleidingen. Voor de beginner op A-niveau, de specialist op B- of C-niveau en voor de absolute strategische top op D-niveau. De meeste SRM-alumni hebben uitstekende posities binnen het bedrijfsleven, omdat ze echt meerwaarde toevoegen. Juist daarom wordt SRM gezien als de standaard voor marketing- en communicatieopleidingen.

SkillsTown is de online opleider voor professionals. Via on demand learning stellen wij bedrijven, organisaties en hun medewerkers in staat om mee te bewegen met de continu veranderende wereld om hen heen. In de vorm van honderden online trainingen die in verschillende leervormen worden aangeboden, speelt SkillsTown in op nieuwe én eigen manieren van leren in elke levensfase van organisatie en medewerker. Om zo kennis en skills te vergroten, verandervermogen te stimuleren en bij te dragen aan aantrekkelijk werkgeverschap.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht