Geplaatst door Marketing Dreamteam

Altijd dé ideale opstelling, Marketing Dreamteam

Bij behoefte aan een frisse blik, nieuwe oplossingen, creatieve input bij een project, een innovatieve brainstormsessie of personele onderbezetting. Per dag(deel) of tijdelijke detachering.
Creatief, ondernemend en innovatief. Marketing Dreamteam stelt op basis van het gewenste profiel altijd de juiste individuele kwaliteiten op in haar dreamteams.

Waarom Dreamteams?
Waarom gebruik maken van individuele kwaliteit als meerdere individuele kwaliteiten bijdragen aan het verbeteren van een proces? Door het formeren van “dreamteams” biedt Marketing Dreamteam bedrijven een totaalpakket van vier jonge talenten. Het samenbrengen van verschillende disciplines leidt tot co-creatie en samenwerking met als gevolg: nog meer verfrissende, innovatieve ideeën en oplossingen!

Kwaliteitswaarborg
Een creatief proces is namelijk niet te sturen, maar wel te volgen . Om kwaliteit te garanderen maakt Marketing Dreamteam gebruik van de zogenaamde ‘Groene Map’. Deze map leidt onze creatieven en opdrachtgevers door het proces en zorgt voor goede en waardevolle output.

Aanvragen
Nieuwsgierig naar wat Marketing Dreamteam voor uw bedrijf kan beteken of wilt u meer informatie over onze teams en onze tarieven? Dan kunt u vrijblijvend contact op nemen via info@marketingdreamteam.nl / ralf@marketingdreamteam.nl of bezoek onze website www.marketingdreamteam.nl