Altitude Software stippelt nieuwe koers uit van media blending naar klantenbetrokkenheid tijdens Call Centre World 2014 in Berlijn

Brussel, België, 12 februari 2014 – Altitude Software, een leider in oplossingen voor unified customer interaction, zal tijdens Call Centre World Berlijn (Estrel Convention Center (Hal 1, stand A15), 18-20 februari) het publiek laten kennismaken met zijn nieuwe visie op klantenbetrokkenheid in contact centers en met nieuwe functies van zijn gelauwerde uCI™-oplossingen.
Integratie van de mobiele uCI-applicatie van Altitude; efficiënt workflowbeheer en nieuwe coaching- en opnamefuncties zullen er in de schijnwerpers worden gezet. Deze functies moeten bedrijven helpen probleemoplossend te werken en klantenbetrokkenheid te bevorderen in het contact center. De uCI-suite van Altitude voor customer interaction-beheer stelt bedrijven reeds in staat om alle klanteninteractie – waaronder Voice, VoIP, e-mail, sms/mms, fax, messaging of web – in één enkele omgeving te beheren.
Altitude Cloud-oplossingen zullen zaken in Europa versnellen
Altitude Software kondigt ook de uitrol aan in Europa van Alitude Cloud: nieuwe, krachtige en betrouwbare oplossingen die eenvoudig te gebruiken zijn bij interactie met klanten. Ze helpen bij het opzetten van bedrijfscampagnes en komen tegemoet aan de uitdagingen van dienstverlening aan klanten. Deze oplossingen, volledig op maat aan te passen, kunnen binnen enkele uren geïnstalleerd en gebruikt worden zonder grote investeringen. Ze maken het mogelijk voor contact centers om afhankelijk van de vraag uit te breiden of te verkleinen, maken optimaal gebruik van de beschikbare middelen en besparen tijd en geld.
“Mensen maken tegenwoordig altijd en overal gebruik van al hun toestellen (pc, tablet, telefoon en smartphone) wanneer ze contact moeten opnemen met bedrijven om te bestellen, iets aan te vragen, een klacht in te dienen of een suggestie te lanceren”, zegt Laurent Detournay, vicepresident van Altitude voor Noord-Europa. “In het licht van deze nieuwe realiteit hebben contact centers behoefte aan geavanceerde technologische oplossingen die verkoop en service kunnen samenbrengen via alle interactiekanalen en die in één enkele oogopslag elke klantenhistoriek kunnen visualiseren, waardoor een echte klantenbetrokkenheid mogelijk wordt”.
Het grootste internationale beurs- en congresevenement voor callcenterbeheer in Europa
CCW is het grootste internationale beurs- en congresevenement voor callcenterbeheer in Europa. De groeiende relevantie van de sector blijkt alvast uit het toenemende aantal bezoekers sinds 1999. CCW 2014 vindt plaats in het Estrel Convention Center in Berlijn. Altitude Software zal er voor het zesde jaar van de partij zijn (Stand A15) en sponsort de Congres- en de Meet&Seat- zone in Hal 1.
Altitude Software is vanuit zijn Brusselse kantoor actief in Duitsland sinds 1997, waarbij het zijn diensten aanbiedt aan contact center klanten en partners zoals Avocis, Teleperformance en Intrum Justitia. In 2012 opende het bedrijf een kantoor in Düsseldorf met de bedoeling te focussen op regionale zakelijke opportuniteiten en om de support te verbeteren voor een steeds groter wordende klantenbasis (ondertussen vele duizenden agenten groot), en voor een netwerk van gekwalificeerde partners in Duitssprekende landen. Meer informatie over Altitude Software in Duitsland vindt u op www.altitude.com/de.
—–
Over Altitude Software
Altitude Software (www.altitude.com) is marktleider in unified customer interaction oplossingen en beheert sinds 1993 platform-onafhankelijk dynamische contact centers. Met 1100 klanten in 80 landen stelt Altitude klanttevredenheid voorop, onze wereldwijde support is dan ook ISO 9001 gecertificeerd. Altitude software won meer dan 50 industrie awards. De software suite “Altitude uCI” (unified customer interaction) beheert in real-time bedrijfsfuncties zoals klantendienst, helpdesk, incassering, telesales, onderzoek enz. De snelle creatie van diensten en campagnes is uniek in zijn soort, dankzij de unified design studio, routing, dialer, voice portaal, desktop front-end, monitoring en analyse. Altitude Software is bereikbaar via +32 2 745 58 80 of info.bxl@altitude.com.
Volg ons op Twitter (www.twitter.com/Altitudesoft), LinkedIn (www.linkedin.com/companies/altitude-software) en Facebook (www.facebook.com/altitudesoftware).
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.