Geplaatst door DelanoPR

Amazing Oriental opent derde winkel in Den Haag

Amazing Oriental opent op vrijdag 22 januari om 10 uur zijn derde winkel in Den Haag. Deze nieuwe vestiging van de Aziatische supermarktketen is te vinden bij de Grote Kerk (op Kerkplein 6) tussen de Albert Heijn en Ekoplaza. De eerste 500 klanten krijgen een goodiebag, gevuld met noedels, snacks, sausjes en een drankje.

Aziatische keuken maakt plaatje compleet
Met deze frisse en trendy winkel (van 550 m2), net iets buiten het centrum van de stad, wil Amazing Oriental een breed en divers publiek aanspreken. Niet alleen door het aanbieden van een ruim assortiment aan authentieke A-merken uit Azië en vegan-producten, maar ook door het organiseren van gratis toegankelijke kookdemonstraties. In de speciale food corner met twaalf zitplaatsen kunnen de liefhebbers van Aziatische lekkernijen bovendien genieten van vers eten.

“Veel mensen in Den Haag kennen ons al”, vertelt Liza Poon, marketingdirecteur van Amazing Oriental. “Met deze winkel willen we een nieuwe groep mensen bereiken. Bewoners die misschien niet zo snel of vaak onze winkel op het Spui bezoeken en mogelijk nog kennis moeten maken met de Aziatische keuken. Door onze keuze voor deze locatie, tussen de andere winkels, willen we het plaatje in de straat compleet maken en daarmee extra service bieden. Ideaal voor de mensen die op het Kerkplein graag al hun boodschappen willen doen. Bij ons vind je alle denkbare ingrediënten om zelf oosterse gerechten te bereiden.”

Over Amazing Oriental
Amazing Oriental is opgericht in 1986, met een eerste toko aan de Nieuwmarkt in Amsterdam. De supermarktketen telt in Nederland nu 21 vestigingen, een webshop, en er werken meer dan 700 mensen. Het hoofdkantoor van Oriental Group is gevestigd in Hoofddorp. Het aanbod van producten is in de loop der jaren uitgegroeid van 600 naar meer dan 10.000 authentieke A-merken uit Azië. Een compleet assortiment voor consumenten en horecabedrijven, geleverd door een modern distributiecentrum.

Meer informatie over het bedrijf en de producten is te vinden op www.amazingoriental.com.