Geplaatst door Amazon

Amazon lanceert Renewed in Nederland

Amazon.com (NASDAQ: AMZN) heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf, Amazon Renewed lanceert in Nederland. Nederlandse klanten kunnen nu gemakkelijk producten vinden en kopen die functioneren en eruitzien als nieuw.

Amazon Renewed maakt het veilig en betrouwbaar om refurbished producten in nieuwstaat te vinden en te kopen. Deze worden geleverd met een langere garantie maar zijn 40% goedkoper in vergelijking met een gloednieuw apparaat. Klanten kunnen de nieuwe Amazon Renewed-producten vinden in de speciale winkel https://www.amazon.nl/renewed en op productpagina’s van het originele product of “refurbished”-gemarkeerde producten in de browse- en zoekresultaten.

“Duurzaamheid is belangrijk voor ons, en met de lancering van Renewed op Amazon.nl hopen wij dat meer mensen de circulaire economie en de voordelen van het kopen van refurbished producten gaan ontdekken, voor zowel het milieu als voor de eigen portemonnee”, zegt Roeland Donker, country manager bij Amazon in Nederland.

Alle producten die op Amazon Renewed worden aangeboden zijn refurbished en worden door geselecteerde verkooppartners, die voldoen aan de hoge normen van Amazon, verkocht. De producten op Renewed hebben een garantieperiode van 12 maanden en kunnen 30 dagen lang gratis retour worden gestuurd.

Nieuwe verkooppartners kunnen zich aanmelden via het officiële aanvraagformulier www.sell.amazon.nl/programmas/renewed en zo deelnemen aan Amazon Renewed.

Om alle beschikbare Renewed-producten te ontdekken, ga naar: www.amazon.nl/renewed.