Industry Wire

Geplaatst door Amercom BV

Amercom ontwikkelt interactieve campagne voor DE Koffiewekker

Douwe Egberts biedt voor het tweede achtereenvolgende jaar DE Koffiewekker-service op een aantal grote, Nederlandse muziekfestivals. Voor vijf euro koop je een origineel shirt, een zweetband en driemaal verse DE-koffie aan je tent als je brak wakker wordt.

Op basis van de door FHV/BBDO ontwikkelde TV commercial heeft Amercom een interactieve campagne en actiematige website voor de Douwe Egberts Koffiewekker bedacht en gerealiseerd.

Op basis van de originele commercial heeft Amercom een geestige, geanimeerde variant ontwikkeld, waarbij je het gezicht van de hoofdpersoon kan vervangen door je eigen gezicht. Bovendien kan je op vijf plaatsen in de animatie je eigen tekst in een gedachteballon toevoegen.

Douwe Egberts beloont de inzenders met de meest originele ‘gedachten’ met vrijkaarten voor één van de festivals waar Douwe Egberts met de Koffiewekker actief is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht