Industry Wire

Geplaatst door Leadgate Europe

Archipel Academy richt zich op verdere online groei met Leadgate Europe als digitale partner

Rotterdam, 3-5-2021 – Archipel Academy, dé totaaloplossing die leren persoonlijker, goedkoper en impactvoller maakt, kiest voor de Marketing-as-a-service van Leadgate Europe om zich te richten op verdere online groei. Leadgate ondersteunt Archipel bij het bedenken van een heldere online marketingstrategie, het designen en bouwen van de nieuwe website, de online advertising via verschillende kanalen, website-optimalisatie en het produceren van digitale content.

Robert Verscheijden, Manager Marketing & Business Development bij Archipel Academy: “In deze snel veranderende samenleving is er een gigantische noodzaak om continu te blijven ontwikkelen. Als individu én als organisatie. En juist dát is waar het stagneert: voor het gemiddelde opleidingsbudget van zo’n €1000,- euro per jaar kun je amper een workshop van twee dagen volgen. Dat moet anders. Archipel Academy heeft leren opnieuw uitgevonden. Vroeger betaalde je per cd, dvd of training. Nu is er Spotify, Netflix en Archipel Unlimited. Ruim 7.500 medewerkers van VodafoneZiggo leren al voor één vast laag bedrag; online, klassikaal en alles daar tussenin. Archipel Unlimited wordt zelfs genoemd als een van de redenen om er te komen werken. Dat is toch ontzettend gaaf?”

“Inmiddels leren al meer dan 200.000 medewerkers via Archipel Academy. Dat zijn mooie mijlpalen. Leadgate Europe is voor ons de uitgelezen partner op het gebied van online marketing. Door deze samenwerking hebben wij beschikking over een volwaardig marketing team bestaande uit een marketing strateeg, een online advertising specialist, een website optimalisatie specialist en een content schrijver. Op deze manier kunnen wij onze marketing naar een volgend niveau tillen.”

Thom Suurland, Marketing Strateeg bij Leadgate Europe: “Het is voor ons een mooie kans om via online marketing een positieve bijdrage te leveren aan de groeidoelstellingen van Archipel Academy. Vanuit de helder geformuleerde bedrijfsstrategie zullen wij de online marketingstrategie bepalen voor de komende periode. Zo werken wij graag samen op basis van KPI’s. Hiermee kunnen we aan elkaars verwachtingen voldoen en waar nodig bijsturen. Marketing is een iteratief proces en de data die we verzamelen (real-time dashboarding en reporting) laat ons zien wat op de lange termijn het beste werkt.”

Over Archipel Academy
Archipel Academy is dé totaaloplossing die leren persoonlijker, goedkoper en impactvoller maakt. Archipel Academy is met nominaties zoals de FD Gazelle en Blue Tulip een van snelst groeiende én innovatieve bedrijven van Nederland. Enkele jaren geleden stelden we onszelf de vraag: kan leren binnen organisaties niet overzichtelijker, goedkoper en impactvoller? We hebben inmiddels bewezen van wel. Organisaties zoals Heineken, Philips, VodafoneZiggo en Enexis leren via één centraal Learning Experience Platform (LXP) dat medewerkers middels hoogwaardige scans, slimme algoritmes en persoonlijk leeradvies helpt bij het zetten van de volgende stap.
https://archipel.academy/
https://info.archipel.academy/klantcase-vodafoneziggo/

Over Leadgate Europe
Leadgate Europe is hét data-driven online marketingbureau met volledige focus op IT- en software organisaties. Het doel van Leadgate is om jouw online marketing meetbaar beter te maken door jouw eigen data inzichtelijk te maken via de Online Marketing Funnel en hiermee de leadflow te optimaliseren. Leadgate biedt marketing-as-a-service abonnementen aan voor een vaste prijs per maand met daarin een keuze uit diverse online marketing specialisaties: marketingstrategie, online advertising, website-optimalisatie, marketing automation, social selling automation en contentmarketing.
https://leadgate.nl/

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht