Industry Wire

Geplaatst door Aspect

Aspect Software introduceert Aspect Via™: het meest complete customer engagement center in de cloud

Amsterdam, 11 mei 2016 – Aspect Software – toonaangevend leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klantbetrokkenheid, personeelsoptimalisatie en de backoffice, zowel on-premise als in de cloud – introduceert Aspect Via™, een uitgebreid customer engagement center (CEC) in de cloud. Aspect Via biedt een volledige set van native klantenservicemogelijkheden die ontwikkeld zijn om te integreren in de grotere, klantgedreven onderneming.

Aspect Via is volledig gebaseerd op de bewezen technologie van Aspects uitgebreide productportfolio en is daarom voor honderd procent een cloudoplossing. Daarbij maakt de oplossing gebruik van de nieuwste componenten van Aspect. De introductie van Aspect Via werd bekendgemaakt tijdens het Aspect Customer Experience Event (ACE) in Las Vegas.

Aspect Via biedt moderne mogelijkheden voor selfservice, interactiebeheer en medewerkersoptimalisatie via Aspects uitgebreide, wereldwijde cloudinfrastructuur, toepasbaar in alle sectoren. De oplossing beschikt over native, gedeelde componenten en een eenduidige user interface (UI). Daarmee kunnen bedrijven de benodigde cloudfunctionaliteiten eenvoudig implementeren en orkestreren, die het best aansluiten op hun zakelijke en customer engagement-behoeften. Het platform zorgt voor een solide basis voor uitbreiding en groei. Het is speciaal ontwikkeld voor gebruik in de Amazon-cloud (AWS), waardoor het altijd beschikbaar is, wereldwijde consistentie gegarandeerd is en er uitstekend security- en identity-management mogelijk is.

Jim Freeze, senior vicepresident en Chief Marketing Officer van Aspect Software: “De tijd waarin we klantcontact beheerden via nauwelijks geïntegreerde puntoplossingen, is voorbij. Consumenten zijn nu veel teveel verbonden, te slim en te veeleisend om ze nog tevreden te kunnen stellen met aan elkaar geknoopte klantenserviceactiviteiten. Daar komt bij dat bedrijven gefrustreerd zijn over het feit dat het beloofde potentieel aan consumer engagement centers er nog niet is. Aspect Via brengt de volledige customer experience in beeld met omnichannel customer journey-rapportages en
-analytics. Aspect Via maakt intuïtieve, digitale interacties met consumenten mogelijk. Die kunnen verder uitgebreid worden met tools die agents effectiever, efficiënter en tevredener maken. Zo luiden we een nieuw tijdperk van consumer engagement in.”

Aspect Via:

·        is het enige customer engagement center met native interactiemanagement, medewerkersoptimalisatie, interactive voice response en uitgebreide selfservicemogelijkheden;
·        is ontwikkeld als één platform en is gebaseerd op bewezen technologieën van Aspects portfolio;
·        heeft een eenduidige UI voor configuratie en beheer van alle mogelijke functies;
·        biedt gedeelde, realtime en historische rapportages voor alle mogelijkheden;
·        beschikt over een op rollen gebaseerde UI die agents, teamleiders en beheerders een gebruiksvriendelijke en gestroomlijnde user experience biedt;
·        is exclusief voor de cloud ontworpen.

Aspect Via speelt in op de voorkeuren van de digital-first consument met interactive voice response (IVR) en interactive text response (ITR). Dit wordt mogelijk gemaakt door natural language understanding (NLU). Dat zorgt voor een als een echte conversatie aanvoelende, geautomatiseerde informatie-uitwisseling met de hedendaagse, zelfstandige, mobiele consument. Wanneer live hulp benodigd is, verbindt Aspect Via klanten met de agent met de juiste vaardigheden. Daarbij blijft de context van de interactie behouden, zodat de teamleden klanten een gepersonaliseerde, probleemloze customer experience kunnen bieden. Op deze manier vindt een naadloze overgang plaats van selfservice naar live service voor de consument, via zowel spraakkanalen als digitale kanalen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht