Industry Wire

Aspect Software’s Unified IP 7.3 is verder geoptimaliseerd voor cloud; biedt lagere TCO

Amsterdam, 28 mei 2014 Aspect Software, de toonaangevende leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klanteninteractiemanagement, workforce optimization, back-office en bekroonde cloud customer contact, lanceert Aspect® Unified IP® 7.3, een functioneel rijke klantcontactoplossing voor het vereenvoudigen en managen van omni-channel interacties. Unified IP (UIP) 7.3 heeft de bijnaam Mako Shark gekregen. De technologie heeft ten opzichte van de vorige versie meer mogelijkheden om vanuit de cloud ingezet te worden, nieuwe capaciteiten om uitgaand contact te laten voldoen aan regelgeving, en een hechtere integratie met Aspect’s oplossing voor interactie via social media. Dit alles leidt tot een lagere Total Cost of Ownership (TCO).

“In het huidige digitale tijdperk waarin de consument de klant-bedrijfsrelatie bepaalt, is voorspellende en proactieve klantenservice noodzakelijk om exceptionele en gedifferentieerde klantervaringen te leveren. Optimale controle over de contactstrategieën van de consument en wendbare operaties om tegemoet te komen aan de veranderende eisen van de business zijn dan essentieel,” zegt Chris Koziol, president en general manager interaction management bij Aspect. “UIP 7.3 voorziet precies daarin door te anticiperen op klantbehoeften en contactstrategieën, en door klanten effectiever en efficiënter te binden door meerdere kanalen en keuzes te bieden, en tegelijkertijd de operaties te vereenvoudigen en return on investment op te voeren.”

Met voor cloud geoptimaliseerde toepassingsopties, inclusief hosted, on premises en hybride, komt het nieuwe platform tegemoet aan de snelle groei van pure en hybride cloudimplementaties. Bovendien kunnen klanten gebruik maken van Aspect Managed Services voor het actief monitoren en managen van hun technologie teneinde de prestaties van de sytemen te optimaliseren en hun effectiviteit te maximaliseren, zeker nu IT-resources schaars zijn.

UIP 7.3 biedt complete integratie met Lithium’s Social Web Analytics en Aspect Social, een cloud-gebaseerde propositie die de interacties met klanten op Facebook, Twitter, blogs en online communities in lijn brengt met hun overige klantcontactrelaties. Deze verbeterde functionaliteit resulteert in een van de laagste TCO operaties in de sector.

Kijk voor meer informatie op http://www.aspect.com/products-and-services/contact-center-software/aspect-unified-ip-7-3/. Unified IP 7.3 is wereldwijd beschikbaar.

Over Aspect 
Aspect’s volledig geïntegreerde oplossing verenigt de drie belangrijkste aspecten van modern contactcentermanagement: klantinteractiemanagement, workforce optimization en back-office. Op basis van een complete suite van cloud, hosted en hybride toepassingsmogelijkheden helpen wij de meest veeleisende contactcenters ter wereld om hun mensen, processen en contacten naadloos op elkaar af te stemmen en daardoor opmerkelijke klantervaringen te bieden. Kijk voor meer informatie op www.aspect.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht