Industry Wire

Geplaatst door AuditBoard

AuditBoard benoemt April Crichlow tot Chief Marketing Officer

AuditBoard kondigt vandaag aan dat April Crichlow is benoemd tot Chief Marketing Officer bij AuditBoard. Crichlow brengt meer dan 20 jaar wereldwijde ervaring in B2B SaaS-marketingleiderschap mee om de bekendheid van AuditBoard’s innovatieve oplossingen te vergroten, terwijl het bedrijf blijft groeien en internationaal uitbreidt.

Crichlow komt naar AuditBoard vanuit Centrical, een groeiend B2B SaaS-bedrijf en AI-gestuurd platform voor werknemersprestatie-ervaringen dat actief is in 150 landen en beschikbaar is in 40 talen. Daarvoor bracht ze meer dan 15 jaar door bij SAP, waar ze als Chief Marketing Officer van SAP SuccessFactors verantwoordelijk was voor een platform dat 267 miljoen gebruikers in 200 landen ondersteunt. Tijdens haar loopbaan bij SAP bekleedde ze diverse leidinggevende functies op het gebied van klant- en partnermarketing. Ze speelde een sleutelrol in de groei van de categorie Human Experience Management (HXM), leidde een bekroonde klantmarketingorganisatie bij SAP Ariba en introduceerde SAP’s eerste partner demand generation-programma.

Crichlow heeft wereldwijd een voortrekkersrol gespeeld in thought leadership en strategische samenwerkingen op het gebied van inclusieve cultuur, gendergelijkheid en duurzame supply chains. Hiermee heeft ze de merkreputatie versterkt bij prominente organisaties zoals de Verenigde Naties, de New York Stock Exchange, AAPI-netwerken en Cannes Lions. Daarnaast is ze erkend als een van CRN’s ‘Women of the Channel’ en uitgeroepen tot een van de ‘Top 100 Ethnic Minority Executives’ door EmPower, een initiatief gepresenteerd door de Financial Times en Yahoo Finance.

“Het is echt inspirerend om deel uit te maken van een team dat zijn kernwaarden hoog in het vaandel heeft staan, vooral door de klantbeleving centraal te stellen in alles wat ze doen,” aldus April Crichlow, Chief Marketing Officer bij AuditBoard. “Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan het vertellen van het verhaal over hoe AuditBoard professionals wereldwijd ondersteunt met innovatieve oplossingen, impactvolle samenwerkingen en waardevolle interacties met de bredere risk management community.”

“April’s bewezen staat van dienst in het leiden van klantgerichte teams op wereldwijde schaal maakt haar de perfecte kandidaat om leiding te geven aan AuditBoard’s marketingorganisatie terwijl we onze volgende groeifase ingaan,” aldus Scott Arnold, President en Chief Executive Officer van AuditBoard. “Nu we uitbreiden naar nieuwe internationale markten, inspelen op een nog breder scala aan risicomanagementbehoeften en onze banden met de gemeenschap van professionals verder versterken, ben ik ervan overtuigd dat haar unieke combinatie van ervaring in wereldwijde ondernemingen en snelle groeitrajecten direct een waardevolle toevoeging zal zijn aan ons team.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht