AuditBoard benoemt Justin Greenberger tot Chief Customer Officer

AuditBoard kondigt vandaag aan dat Justin Greenberger zich bij het bedrijf heeft gevoegd als Chief Customer Officer. In deze rol zal hij zich inzetten voor het leveren van uitzonderlijke klantbelevingen, terwijl het bedrijf blijft groeien en internationaal uitbreiden.
Greenberger is een ervaren executive op het gebied van customer success en auditing, en was eerder Chief Information Officer bij GE Digital. Hij brengt een indrukwekkende staat van dienst op het gebied van operational transformation en een diepgaande kennis van risk management mee naar AuditBoard en haar klanten.
Voordat hij bij AuditBoard kwam, werkte Greenberger zes jaar bij UiPath, waar hij het klantteam leidde tijdens de beursgang en de vroege fasen van het bedrijf als beursgenoteerde onderneming. Daar heeft hij het team snel laten groeien tot meer dan 200 mensen wereldwijd, die meer dan $1,5 miljard aan jaarlijks terugkerende inkomsten genereerden. Bij UiPath heeft Justin zich toegelegd op verschillende klantdisciplines, waaronder verlengingen, diensten, waardecycli en customer success.
“Justin’s unieke combinatie van ervaring in het leiden van auditteams en klantorganisaties bij beursgenoteerde wereldwijde bedrijven maakt hem de ideale kandidaat. Samen met zijn tijd als CIO stelt deze achtergrond hem in staat om AuditBoard’s klantorganisatie te begeleiden in deze volgende fase van groei,” aldus Scott Arnold, president en CEO van AuditBoard. “Ik ben blij iemand aan boord te hebben die zo nauw verbonden is met de behoeften van onze klanten. Ik ben ervan overtuigd dat Justin direct een positieve impact zal hebben op onze klantencommunity.”
Voorafgaand aan zijn rol bij UiPath werkte Greenberger meer dan negen jaar bij General Electric en GE Digital, waar hij Chief Information Officer was en verschillende auditmanagementrollen vervulde. Bij General Electric vereenvoudigde hij het technologieomgeving met support modellen, applicatiereductie en systeemconsolidatie. Hij hield ook toezicht op het IT-corporate auditteam van 300 personen, dat zich specialiseerde in technische en financiële audits, evenals adviesopdrachten binnen de verschillende bedrijfstakken.
“Ik ben enthousiast om me aan te sluiten bij een bedrijf dat het belang van klantbeleving zo goed begrijpt,” zei Justin Greenberger, Chief Customer Officer bij AuditBoard. “Als voormalig audit executive weet ik dat ik op de juiste plek ben om een verschil te maken voor onze klanten. Ik kijk ernaar uit om het team van de klantorganisatie bij AuditBoard verder te ontwikkelen.”
Greenberger’s benoeming komt op een moment dat de marktimpuls van AuditBoard blijft toenemen. Het bedrijf is onlangs overgenomen door Hg voor $3 miljard, wat de klantgerichte aanpak van AuditBoard en de krachtige combinatie van innovatieve technologie en domeinexpertise bevestigt. AuditBoard bedient nu meer dan 2.000 ondernemingen in Noord-Amerika en Europa, waaronder bijna 50% van de Fortune 500.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.