Industry Wire

Geplaatst door Autodrop

Autodrop lanceert campagne rondom 
haar nieuwste “Opgevoerde” smaakinnovatie

Snoepmerk Autodrop lanceert samen met social-first marketing agency GoSpooky, de 360-graden campagne Overdrive. De introductiecampagne viert de komst van de nieuwe “Opgevoerde Autodrop” smaaksensatie, die met z’n intense, zachte vulling iedereen in de hoogste versnelling brengt. Met de bijbehorende hit Overdrive voeren zangeres Samantha Steenwijk en rapper Sjaak de snelheid verder op. Actieverpakkingen van Opgevoerde Cadillacs, Kevers en Dubbel Dekkers liggen vanaf deze week in de schappen. De campagne loopt tot medio oktober op Instagram and TikTok.

360-campagne
De komst van de nieuwe smaken binnen het Autodrop wagenpark wordt op een overdriven manier gevierd. De videoclip van Overdrive, een speciale samenwerking tussen volkszangeres Samantha Steenwijk en rapper Sjaak, speelt daarin een centrale rol. Bij deze productie is samengewerkt met Crocodile agency, specialisten op het gebied van artiest partnerships. Buiten ads op Spotify, YouTube, Instagram en TikTok wordt interactie met de doelgroep vergroot door alle Autodrop fans van Nederland op te roepen hun eigen “Overdriven” dance moves op het nummer te delen via TikTok.

Ivo Brand, Marketing Manager bij Autodrop: “We zijn ontzettend trots op deze opvallende 360-graden campagne. Met de grootse “Overdriven” aanpak zetten we de productintroductie kracht bij en slaan we de brug tussen online en offline interactie. Op deze manier enthousiasmeren we onze Autodrop fans en brengen we de intense, krachtige smaaksensatie tot leven.”

Win die Birò!
Autodrop fans vieren ook mee tijdens deze campagne. Zij maken kans om de roze Birò uit de Overdrive videoclip te winnen. In de speciale actieverpakkingen van Opgevoerde Autodrop zitten meerdere autosleutels verstopt. Gelukkigen die een autosleutel vinden, winnen een spectaculaire race experience op het circuit van Zandvoort. Onder deze racers wordt uiteindelijk de felbegeerde roze Birò uit de videoclip verloot.

De Autodrop Overdrive campagne loopt nog tot medio oktober op Instagram and TikTok.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht