Axicom benoemt Chief Innovation Officer en Chief Operations Officer

Amsterdam, 13 maart 2025 – Axicom, WPP’s wereldwijde PR-bureau voor techbedrijven en bedrijven met een tech verhaal, kondigt de benoeming van Brian Snyder als Chief Innovation Officer aan. Daarnaast maakt het bureau de aanstelling van Rosie Bannister als Chief Operations Officer bekend. De benoemingen van Snyder en Bannister onderstrepen de ‘Futurists, Not Followers’ visie van het bedrijf. Hierbij ondersteunt het bureau bedrijven in het navigeren door de continu veranderende wereld. Snyder, voorheen Global President of Digital bij Axicom, zal zich als Chief Innovation Officer richten op het ontwikkelen van Axicom’s wereldwijde innovatiestrategie. Hij stelt de medewerkers van het bedrijf in staat tot het bouwen en inzetten van hun eigen AI-agents. Teams kunnen zo op trends anticiperen, earned first- campagnes opzetten en berichtgeving bij een kunstmatig publiek testen. Het werk van Brian Snyder zorgt ervoor dat klanten van Axicom niet alleen voorbereid zijn op de toekomst, maar deze ook vormgeven. Dit is in lijn met de visie van het bedrijf. Bannister was voorheen Managing Director in het Verenigd Koninkrijk en Head of Global Growth and Marketing. In haar nieuwe rol als Chief Operations Officer richt zij zich op het stimuleren van innovatie. Axicom blijft flexibel door het bevorderen van groei en het versimpelen van complexe problemen, ook naarmate het bedrijf zich verder ontwikkelt. Bannister richt zich als COO op de manier waarop de wereldwijde innovatiestrategie wordt aangeleverd bij de teams en klanten. “Veel bureaus hebben een bepaalde kijk op de toekomst, maar weinig kunnen deze bouwen”, zegt Mathew Lackie, Global CEO bij Axicom. “Brian Snyder en Rosie Bannister bieden de perfecte combinatie van anticiperen en uitvoeren voor het ontwikkelen van moderne oplossingen. Tegelijkertijd zorgen zij ervoor dat dit geïntegreerd wordt in ons klantenwerk. Het gaat hier niet alleen om het aanpassen aan verandering, maar om het leiden van transformatie.” De samenwerking tussen de rollen van Snyder en Bannister zorgt dat Axicom continu inspiratie haalt uit de industrie en innovaties verwerkt in het werkproces, de adviezen en oplossingen van het bedrijf. “Met de komst van AI verandert het communicatielandschap, en dat biedt veel kansen. Ik kijk ernaar uit om dit te benutten en nog betere resultaten voor onze klanten te behalen dan voorheen”, zegt Brian Snyder. Bannister vult aan: “Wij zien in dat het waarom even belangrijk is als de visie. Mijn kracht ligt in het herkennen van strategische kansen, het proactief aanpakken van uitdagingen en het zorgvuldig opzetten van de basis die bijdraagt aan het realiseren van de doelen. Op deze manier levert Axicom nog meer waarde aan haar klanten.” De benoemingen van Snyder en Bannister bouwen voort op het recente momentum van Axicom, zoals het winnen van grote klanten zoals eBay en Honor. Daarnaast sluit het aan bij de recente aanstelling van Isobel Coney als President of Europe. De recente ontwikkelingen in het leiderschapsteam van Axicom stellen het bedrijf in een unieke positie. Zo kan het bureau het communicatielandschap herdefiniëren en levert het klanten transformerende resultaten. |
Over Axicom Ga voor meer informatie naar www.axicom.com. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.