Industry Wire

Geplaatst door SPOTONVISION

B2B Marketing en SPOTONVISION lanceren eerste Europese account-based marketing evenement

Succes in B2B met account-based marketing en AI
Londen-Amsterdam, [7 Januari 2025] – B2B Marketing, de organisatie achter de wereldwijde marketingcommunity Propolis en internationaal bekende evenementen zoals The Global ABM Conference, kondigt een strategische samenwerking toonaangevend B2B-marketingbureau SPOTONVISION. Samen lanceren zij een nieuw evenement: The European ABM Forum.
Het Forum vindt plaats op 3 april 2025 in Amsterdam en brengt B2B-marketing- en salesleiders uit heel Europa samen. Deze editie van het B2B Marketing Forum gaat over de kracht van account-based marketing (ABM) en AI. Het Forum richt zich op het versterken van (zakelijke) connecties, het vergroten van klantbetrokkenheid en het stimuleren van groei.
Met dit partnerschap combineert B2B Marketing zijn expertise in het organiseren van ABM- evenementen en trainingen met SPOTONVISION’s ervaring in het helpen van Europese B2B-bedrijven om marketing- en salesteams naar een hoger niveau te brengen. Samen bieden de partijen concrete strategieën die inspelen op de groeiende behoeften van B2B-marketeers in Europa.
The European ABM Forum belooft een inspirerende en dynamische ervaring te worden, met toonaangevende keynotes, interactieve sessies en uitgebreide netwerkmogelijkheden.
“We zijn ontzettend enthousiast over deze samenwerking met B2B Marketing,” zegt Shimon Ben Ayoun, Managing Director bij B2B Marketing Forum en SPOTONVISION. “Dit Forum sluit naadloos aan bij onze visie en ambitie: bedrijven helpen de stap te maken van losse tactieken naar het opbouwen van duurzame klantrelaties. Samen tillen we B2B-marketing in Europa naar een hoger niveau.”
Richard O’Connor, CEO van B2B Marketing, vult aan: “SPOTONVISION heeft veel ervaring in de Europese B2B-marketingsector, en gecombineerd met onze focus op praktijkgerichte ABM-inzichten, maakt dit partnerschap tot een unieke kans. Het Forum zal B2B-leiders inspireren en in staat stellen om ABM-strategieën te ontwikkelen voor echte commerciële groei.”
De inschrijving voor The European ABM Forum gaat in januari 2025 van start, samen met de publicatie van de eerste versie van de evenementagenda. Geïnteresseerden die willen deelnemen of samenwerken, kunnen hun interesse kenbaar maken via deze link.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Sarah Lovelock, Group Head of Marketing & Events, B2B Marketing
E-mail: sarah.lovelock@b2bmarketing.net

Ingrid Archer, Director Clients, Strategy & Success, SPOTONVISION
E-mail: ingrid@spotonvision.com

Over B2B Marketing
B2B Marketing werd opgericht in 2004 en wordt gezien als de organisatie die B2B-marketing als zelfstandige industrie op de kaart heeft gezet. Wat begon als een niche-uitgeverij is inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijde Community Intelligence-organisatie.
B2B Marketing organiseert internationale topevenementen zoals The Global ABM Conference, B2B Ignite London en The B2B Marketing Awards. Daarnaast bieden zij marketingdiensten en trainingen aan bedrijven op drie continenten.
In 2021 introduceerde B2B Marketing Propolis, een lidmaatschapsplatform voor B2B-marketeers. Hier vinden zij strategieën, frameworks en tools om groei te realiseren, sterke teams op te bouwen en meetbare bedrijfsresultaten te behalen. Propolis groeit snel en heeft inmiddels leden van ’s werelds bekendste B2B-merken.
Over SPOTONVISION
In 2006 inspireerde het gebrek aan een strategie-gedreven, geïntegreerde B2B-aanpak ons, Shimon Ben Ayoun en Ingrid Archer – twee marketeers aan de klantzijde – om onze banen op te zeggen. En zo lanceerden we SPOTONVISION, het eerste puur B2B-bureau van Nederland. Sindsdien hebben we een team opgebouwd dat de grenzen van B2B verlegt, in Europa en daarbuiten. We helpen grote merken en ambitieuze scale-ups, die zijn uitgegroeid tot langdurige klanten.

Overstappen van ad-hoc tactieken naar langetermijnrelaties is de toekomst voor B2B. Het is B2B-tijd. Tijd om kortetermijndenken te elimineren en ons te richten op langetermijngroei. Tijd om afscheid te nemen van silo’s en samen te werken met sales en marketing als route naar succes. Tijd om te vergeten dat B2B alleen om logisch denken draait en meer creativiteit in te zetten die emoties aanspreekt. Wij zijn SPOTONVISION en wij brengen B2B verder.

Met het oprichten van het B2B Marketing Forum en de B2B Marketing Awards in 2010 heeft SPOTONVISION een extra dimensie gegeven aan de B2B community in Europa.

www.spotonvision.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht