Geplaatst door JCDecaux

Bart de Vries vertrekt per 1 september bij JCDecaux

Na een jarenlang dienstverband gaat Commercieel Directeur Bart de Vries JCDecaux per 1 september verlaten.

Bart de Vries: “De coronapandemie, waarin we hard moesten werken en commercieel creatief moesten handelen, was voor mij ook een tijd van reflectie. Dat heeft er toe geleid dat ik besloten heb dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging en ik waardeer het heel erg dat ik dat in onderling overleg met JCDecaux kan doen.

Ik ben al een tijd aan het broeden op die nieuwe uitdaging, maar zal me de komende twee maanden nog volledig concentreren op JCDecaux, waar ik op het juiste moment vertrek.  Door onder andere de toegenomen waardering van consumenten voor ‘Buiten’ en de positieve economische vooruitzichten, staat het mediumtype (D)OOH er heel goed voor.  In dit landschap heeft JCDecaux door zijn sterke digitale en analoge propositie een onomstreden positie. Ik ben er trots op dat ik een belangrijke rol heb mogen vervullen bij het verwerven van die positie en ik bedank het bedrijf JCDecaux en de familie Decaux voor de mooie jaren en de vele kansen die zij mij hebben gegeven.  In mijn rol bij  JCDecaux heb ik een fantastisch netwerk met relaties opgebouwd. Relaties die voor mij altijd op de eerste plek hebben gestaan en die gemaakt hebben dat ik mijn werk heel lang met veel plezier heb gedaan en waarvoor ik hen dan ook bedank.  Dank die ik ook verschuldigd ben aan de fijne collega’s bij JCDecaux, die ik het allerbeste wens voor de toekomst. Een toekomst zonder mij en dat zal voor velen, inclusief mijzelf, best wel even wennen zijn.”

Hannelore Majoor: “Bart is jarenlang een belangrijk gezicht geweest van JCDecaux in de Nederlandse mediabranche en heeft een grote bijdrage geleverd aan de groei van ons bedrijf in Nederland. Wij bedanken hem daar zeer voor.  Soms is het zo dat mensen en bedrijven verandering nodig hebben om zich te ontwikkelen en daarom zijn wij ook van mening dat het aangekondigde vertrek van Bart voor beide partijen een goede beslissing is. Wij hebben er alle vertrouwen in dat het gedreven Nederlandse salesteam, te zijner tijd met een nieuwe Commercieel directeur, de ruimte opvult die met het vertrek van Bart ontstaat”.

Aanvullende informatie over JCDecaux (publicatie toegestaan): JCDecaux is een dochteronderneming van JCDecaux SA (Euronext Parijs: DEC) en is zowel in Nederland als wereldwijd marktleider op het gebied van Buitenreclame. Objecten van deze Buitenreclame-exploitant – Abri’s, Mupi’s en Billboards – zijn zichtbaar in vrijwel alle grote steden van Nederland.