Geplaatst door Bax

Bax Music opent muziekwinkel in Apeldoorn

Na Goes, Antwerpen, Rotterdam en Amsterdam vestigt muziekwinkel Bax Music zich nu ook in Apeldoorn. Sinds juli is er een tijdelijk onderkomen dat binnenkort verruild zal worden voor een pand met vier keer zo veel ruimte. Dit wordt bovendien voorzien van de herkenbare, moderne Bax Music-inrichting.

Producten uitproberen

Op de huidige locatie in Apeldoorn treffen bezoekers al een selectie uit het online assortiment van Bax Music, bestaande uit muziekinstrumenten, dj-gear, studio- en PA-apparatuur en verlichting. Via de website van Bax Music (bax-shop.nl) is na te gaan welke producten in Apeldoorn aanwezig zijn. Niet-voorradige artikelen kunnen gewoonlijk binnen een dag klaarstaan. De nieuwe vestiging zal bovendien uitgerust zijn met geluidsdichte ruimtes, waar klanten gitaren, microfoons en studio-luidsprekers kunnen uittesten.

Vijfde muziekwinkel

Webwinkel Bax Music werd opgericht in 2003 en was in de eerste jaren voornamelijk gericht op PA- en DJ-apparatuur en verlichting. Later werd het een volwaardige online muziekwinkel met daarnaast diverse fysieke winkels. De eerste werd geopend in Goes, in 2012, gevolgd door Antwerpen, Rotterdam en Amsterdam. De Antwerpse winkel verhuisde onlangs naar een nieuwe, grotere locatie. Met de komst van Bax Music Apeldoorn heeft het bedrijf nu zijn eerste franchise-vestiging.

Huidig adres: Molenstraat-Centrum 377, 7311 XJ Apeldoorn
Nieuw adres: