Industry Wire

Geplaatst door Vainu

Bedrijfsinformatie platform Vainu breidt uit: real-time data nu instantly in het CRM

Amsterdam — 27 januari, 2020 — Vainu, Fins sales intelligence tech bedrijf, heeft afgelopen week Vainu voor CRM gelanceerd: een end-to-end oplossing die rechtstreeks bedrijfsinformatie aanvult en te verbetert in Customer Relationship Management software. Gebouwd vanuit een hoogwaardig bedrijfsinformatie- en dataplatform, zorgt Vainu met Vainu voor CRM ervoor dat bedrijfsinformatie real-time in het CRM geladen wordt en workflows intent based kunnen worden geautomatiseerd op basis van relevante trigger events bij klanten of prospects.

De nieuwe propositie is nu beschikbaar voor de vier grootste CRM platforms: Salesforce, HubSpot, Microsoft Dynamics 365, en Pipedrive.
Over de release zegt Vainu CEO en Co-founder Mikko Honkanen: “Sinds de start van Vainu, zien we dat naast het weten over hoe, wat, wanneer en wie de grootste uitdaging met name is hoe deze informatie daadwerkelijk gebruikt kan worden in het salesproces. We begrepen dat frictie verwijderen de sleutel zou zijn: het direct bruikbaar en beschikbaar maken van data en bedrijfsinformatie. Met Vainu voor CRM hebben we dat gedaan. Real-time bedrijfsinformatie zal moeilijk te negeren zijn als het direct geïntegreerd is met alles wat je doet in je CRM.”
Vainu CTO en Co-founder Tuomas Rasila is tevreden met de technologische uitdagingen die zijn overwonnen om een frictieloze user experience neer te hebben kunnen zetten. “Kunnen synchroniseren met een CRM vereist een high-end matching tool, en die van ons hebben we ver door kunnen ontwikkelen. In plaats van simpelweg matchen op basis van Universally Unique Identifiers, vergelijkt onze software de een bedrijfs record met alle datapunten in onze database om de waarschijnlijkheid van een match te berekenen en zo betrouwbaarheid flink te verhogen. Eenmaal geconnect, leert ons platform over alle door salesmensen gelogde activiteiten in het CRM om op basis daarvan relevante informatie te kunnen bieden. En aangezien alles geautomatiseerd is, vraagt het weinig tot geen menselijke handelingen van onze klanten.
Met deze verbeteringen weet Vainu haar positie verder te versterken om salesmensen écht relevant te maken voor hun prospects en klanten.

Pricing en beschikbaarheid
Vainu voor CRM is beschikbaar voor vier CRM’s: HubSpot, Microsoft Dynamics 365, Pipedrive, en Salesforce. Integratie met andere CRM’s zullen later dit jaar worden gelanceerd.
De nieuwe features zijn direct voorhanden bij alle bestaande Vainu abonnementen. Rollout en onboarding start meteen.
Over Vainu: Vainu bouwt een Sales Intelligence platform dat salesmensen helpt real-time, high-quality bedrijfsinformatie helpt gebruiken in iedere klantinteractie. Het platform is focust zich op B2B organisaties met CRM, die hen helpt iedere klantervaring te verbeteren en sales rates te verhogen.
Met een hoofdkantoor in Helsinki heeft Vainu een team van 180 werknemers verspreid over 5 landen. Het bedrijf is in 2014 opgezet en heeft ondertussen een ondertussen €15 miljoen omzet/jaar. Vainu wordt gebruikt door meer dan 2000 sales organisaties wereldwijd, met klanten zoals EY, Santander, Bridgestone, SAP, en Telia. Lees meer op www.vainu.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht