Belcentrale lanceert nieuwe dienst: Mobiel Onbeperkt

Rotterdam, 29 april 2014 – Belcentrale lanceert vandaag een nieuwe dienst: Mobiel Onbeperkt. Passie voor telefonie zit in het DNA van Belcentrale. Het nieuwe Mobiel Onbeperkt dienst levert een totaalpakket aan de klanten van Belcentrale. Alle telefonie op een heldere factuur.

Wat voegt het toe?
Belcentrale heeft met zakelijke telefonie de stap gezet in de weg waarbij telefonie voordelig, eerlijk en open wordt gepresenteerd aan haar klanten. Dit heeft geleid naar het ontwikkelen van nieuwe producten die het portfolio van Belcentrale tot een hoger level brengt.

Vast Onbeperkt is een van de populairste en meest verkochte diensten van Belcentrale. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers binnen Nederland, gratis toestel, extra telefoonnummers en alle pbx functionaliteiten voor 1 vaste lage prijs per maand. Het ontwikkelen van de nieuwe dienst biedt het MBK een totaalpakket binnen hun telefonie.

Nieuw product
Deze maand introduceert de zakelijke telefonie provider Mobiel Onbeperkt. Met het mobiele abonnement van Belcentrale bellen en sms’en de klanten van Belcentrale onbeperkt binnen Nederland naar alle nummers binnen Nederland. Naast het onbeperkt bellen worden alle abonnement geleverd met 2 gigabyte dataverkeer tegen de hoge 4G snelheid.